ترسناک ترین هتل دنیا در لندن

یک هتل هیجان انگیز ، ترسناک و وحشتناک که هدفش از بین بردن کلیشه ی زندگی روزمره میان مردم است، در لندن افتتاح شده است.
هتل Dubbed Hollow Hotel، تجربه ای مانند یک اتاق فرار در اختیار مسافران می گذارد. این هتل توسط H. H. Holmes، قاتل سریال ۱۹th Century طراحی شده است. آیا شما حاضر هستید در آن اقامت کنید؟
در حادثه ی قتل های سریالی، قاتلی بدنام به ۲۷ قتل اعتراف کرد. پس از بررسی های بسیار زیاد روانشناسان متوجه شدند که این قتل ها زاییده افکار تعاملی DifferencEngine می باشد. بنابر این چندین سال بعد تصمیم گرفته شد تا با استفاده از این افکار و کشف آنچه واقعا در هالو اتفاق افتاده است هتلی وحشتناک ساخته شود.

فرضیه این هتل چیست؟

شما پس از بستن درب های اتاق به طور غیر منتظره در صحنه ی بازسازی شده ی قتل در هتل هالو قرار می گیرید. ” اگر به دام تله ها در مسیر های پیچیده بیفتید، ممکن است جان خود را از دست بدهید، به این دلیل که هر تله شما را تحریک می کند تا بیشتر درگیر داستان شوید و تا زمانی که از حل معمای تله بر نیایید، نمیتوانید به شرایط عادی برگردید! داستان شما در این هتل به وسیله پیچ و خم ها و گذرگاه های پنهانی هدایت می شود و یا شما نجات پیدا می کنید یا بیشتر به قلب تاریک هتل نزدیک می شوید. ”

ترسناک ترین هتل دنیا در لندن

 

مهمان ها در بدو ورود از سوی کارکنان پذیرش می شوند و به اتاق های مرمت شده خود که در آن تلویزیون و تلفن وجود دارد
هدایت می شوند. اما دقیقا در همین جا سفر ترسناک آن ها آغاز می شود. در این سفر شرکت کنندگان با چالش های زیادی روبرو می شوند و می توانند با شخصیت های هتل صحبت کنند.

تمامی مسافران با یک داستان و شخصیتی که می توانند با آن ارتباط برقرار کنند شروع می کنند! و به طور بالقوه تصمیمات مرگبار را بر عهده می گیرند. جان کاپر، یکی از بنیان گذاران شرکت DifferencEngine، به “Lonely Planet News” گفت: “تعداد زیادی داستان وحشتناک و ترسناک در این هتل برای ترساندن مسافران تدارک دیده ایم.” “ما می خواستیم محصولی را تهیه کنیم که به لحاظ روانشناختی هولناک بود، در حقیقت این هتل و اتفاقات داخل آن یک نمایش است که می تواند تجربه ای که در همه ی هتلهای قبلی داشته اید را تغییر دهد.” مراقب باشید از شدت ترس از جایتان نپرید!
عکس العمل هر انسانی به دنبال یک وحشت روانشناختی است که مخالف جریان روزمره ی زندگی اتفاق می افتد و این دقیقا چیزی است که در این هتل شما با آن مواجه می شوید.

منبع:توریسم پرس

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *