بهترین هتل‌های مسکو برای رزرو در تور نوروز ۹۹

مسکو شهری زیبا و دیدنی است که تقریباً می‌توان گفت هر قسمت از آن با برترین آثار تاریخی و معماری تزئین شده است.

چندی دیگر بهترین زمان سفر به مسکو فرا می‌رسد و مسافران زیادی به این شهر سفر خواهند کرد. از آنجایی هم که یکی از مهم‌ترین ارکان مؤثر در داشتن سفری خوب، رزرو اقامتگاهی خوب است؛ می‌خواهیم تا در این مطلب به شما برخی از بهترین گزینه‌ها برای رزرو هتل در مسکو را به شما معرفی نماییم. در ادامه با ما همراه باشید.

هتل ۵ ستاره پتر یکم، اقامتگاهی زیبا و آرام در مسکو

یکی از بهترین اقامتگاه‌هایی که در مسکو می‌تواند انتظارات هر مسافری را به بهترین شکل ممکن برآورده سازد، هتل پتر یکم مسکو (Peter ۱ hotel) است. این هتل دارای ۱۳۳ اتاق مجهز و زیباست که همگی دارای طراحی با شکوه اقتباسی از سبک روسی است. اتاق‌های این هتل در ۵ نوع مختلف و گوناگون ارائه‌شده‌اند و برای اقامت ۲ مسافر تجهیز شده‌اند. البته اتاق‌های استاندارد دابل این هتل، برای کودکان هم ظرفیت دارد.

یک پیشنهاد ویژه! اگر می‌خواهید به زودی ازدواج کنید و برای ماه عسل، برنامه سفر با تور مسکو را دارید، اقامت در سوئیت ماه عسل هتل پتر یکم مسکو می‌تواند پیشنهاد بسیار خوبی برای شما باشد.

از جمله امکانات رفاهی این هتل می‌توانیم به لابی بسیار زیبا و بزرگ، آرایشگاه مخصوص مهمانان اشاره نماییم. برخی از خدمات این هتل را در جدول زیر برایتان ذکر خواهیم کرد.

هتل متروپل، اقامتگاهی تاریخی ولی مدرن

بهترین انتخاب برای هر مسافری، رزرو اقامتگاهی تاریخی در مرکزیت شهر مسکو و نزدیکی بسیار زیاد با جاذبه‌های اطرافش است. هتل متروپل مسکو (Metropol Hotel Moscow)، در ساختمانی تاریخی و بسیار زیبا که بین سال‌های ۱۸۹۸ و ۱۹۰۳ ساخته شده و در نزدیکی ساختمان تئاتر بولشوی قرار گرفته است. این هتل دارای پنجره‌های بزرگ و طراحی داخلی مجدد و نوین است. مسافرانی که اقامت در هتل متروپل مسکو را برمی‌گزینند، می‌توانند تا از امکانات رفاهی مختلفی استفاده نمایند. در ضمن، اگر ورزشکار هستید و نمی‌خواهید در زمان سفر از برنامه‌های ورزشی خود دور بمانید، باید بدانید که اقامت در هتل متروپل گزینه بسیار مناسبی است زیرا امکان استفاده از استخر، حمام آب گرم و باشگاه ورزشی با تجهیزات کامل برای تمامی مسافران وجود دارد.

این هتل در مجموع دارای ۳۷۱ اتاق است که معمولاً هم سریع رزرو می‌شوند و به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم که اگر می‌خواهید به مسکو سفر کنید و در این هتل اقامت کنید، حتماً از حالا برای رزرو آن از طریق شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری که معتبر و با سابقه باشد، اقدام نمایید. برخی از خدمات عمومی این هتل را در جدول زیر برای شما ذکر خواهیم کرد.

هتل ریتز کارلتون، اقامتگاهی درنزدیکی جاذبه‌های مسکو

اگر می‌خواهید در طول سفر با تور مسکو، از لحظه لحظه سفر خود استفاده کنید و مدیریت زمان در سفر خود را به خوبی در دست بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم تا هتل ریتز کارلتون مسکو را برای اقامت در این شهر انتخاب کنید. از آنجایی که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل، محل قرار گیریش در بیرون میدان سرخ و در کنار محوطه تاریخی این میدان و کاخ کرملین است، مسافران زیادی آن را برای اقامت انتخاب می‌کنند. البته نباید از کیفیت و تنوع امکانات رفاهی و خدماتی که در این هتل به مهمانان ارائه می‌شود، به سادگی گذشت. در این هتل ۱۱ طبقه‌ای با ۳۳۴ اتاق مختلف می‌توان از امکانات مختلف و متنوع زیادی استفاده کرد. در ادامه برخی از خدمات این هتل را در جدول زیر برای شما قید خواهیم کرد.

هتل سنت رجیس، اقامتگاهی با طراحی خاص در مسکو

هتلی ۵ ستاره با امکانات خاص اقامتی چه در زمینهٔ ارائه خدمات و چه امکانات رفاهی، بهترین توصیف از هتل سنت رجیس نیکولوسکایا مسکو (The St. Regis Moscow Nikolskaya) است. طراحی داخلی و تزئینات این هتل بسیار خاص و تجهیزاتش بسیار مدرن است. بعضی از اتاق‌های این هتل، آشپزخانه و اتاق نشیمن مجزا در خود دارند. فضای استخر به همراه فواره‌های آبشاری به همراه باشگاه ورزشی با به روزترین تجهیزات بدنسازی، تنها برخی از امکانات هتل سنت رجیس مسکو برای اقامت است. برخی از خدمات این هتل را در جدول زیر برای شما ذکر خواهیم کرد.

هتل چخوف، اقامتگاهی با بهترین دید به شهر مسکو

یکی از القاب خیلی معروف مسکو، Moscow Never Sleep است و دقیقاً به این اشاره دارد که این شهر زیبا، همیشه بیدار و پر شور است. حال یکی از راه‌ها برای دیدن این بیداری در هر ساعت شبانه روز، رزرو هتل در مکانی است که بهترین دید را به شما هدیه دهد. هتل متروپول (Hotel Metropol)، دقیقاً یکی از همین هتل‌هایی است که بهترین دید از مسکو را در هر ساعت از شبانه روز به مهمانان خود از هر ۳۷۱ اتاقش ارائه می‌دهد و بیشتر هم به خاطر همین ویژگی‌اش معروف شده است. علاوه بر زیبایی محیط داخلی این هتل و ارائه خدمات مناسب در آن، کسانی که برای رزرو هتل در مسکو این اقامتگاه را انتخاب می‌کنند، دسترسی بسیار خوبی به مترو و ایستگاه اتوبوس دارند. برخی از خدمات عمومی این هتل را در جدول زیر برای شما ذکر خواهیم کرد.

در این مطلب، ۵ تا از بهترین هتل های مسکو را که برای اقامت شما مناسب هستند را به همراه ویژگی‌هایشان معرفی کردیم. اگر قصد سفر به مسکو و رزرو هتل در این شهر را دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا قبل از هر اقدامی، به یکی از شرکت‌های معتبر و فعال در زمینهٔ ارائه خدمات گردشگری و مسافرتی مراجعه نمایید تا با خیال راحت، هتل خود را رزرو کنید و از خدماتی همچون پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمامی روزهای هفته بهره ببرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *