چگونه هتل ارزان رزرو کنیم؟

همه می‌دانند که با انتخاب یک هتل ارزان می‌توان به راحتی در هزینه‌های سفر صرفه‌جویی کرد اما گاهی هم هست که دوست دارید به جای هتل ارزان به یک هتل ۵ ستاره بروید. خوشبختانه راه‌هایی وجود دارد که با پرداخت هزینه‌ای کمتر، در هتلی بهتر اقامت داشته باشید.

قیمتها همیشه در نوسان است. حواستان به این افت قیمتها باشد زیرا ممکن است اتاقی که به دلیل هزینه‌ی بالا در همان هتل نتوانسته بودید رزرو کنید دچار افت قیمت شود.

چگونه هتل ارزان رزرو کنیم؟
۱. زمان رزرو
قیمت هتل‌ها هر روز به دلایلی مانند تغییر فصل و کم شدن مسافر و یا پر کردن اتاق های هتل، دارای نوسان است. خوشبختانه، عضویت در وب‌سایت‌ها به شما کمک می‌کنند تا از این نوسانات مطلع شوید و بتوانید بهترین هتل با بهترین نرخ را رزرو کنید.
۲. بررسی برای تخفیف
برخی هتل‌ها برای افراد خاص تخفیفاتی ارائه می‌دهند. مثلا اگر عضو انجمن خاصی هستید و یا دانشجو هستید، هنگام پر کردن فرم این موارد را لحاظ کنید. ممکن است این تخفیف نصیب شما هم شود.
۳. مذاکره کنید
می‌توانید به جای رزرو اتاق در جذابترین محل هتل، اتاقی مناسب در همان هتل اما در جای معمولی رزرو کنید و سپس برای ارتقاء صحبت کنید. این یک خوش شانسی محسوب می‌شود که زمان حضور شما در هتل، آن اتاق جذاب خالی و بدون مسافر باشد و هتل مشکلی با دادن آن اتاق به شما با همان نرخ پایین نداشته باشد.
۴. حواستان به افت قیمت باشد
همانطور که گفتیم قیمتها همیشه در نوسان است. حواستان به این افت قیمتها باشد زیرا ممکن است اتاقی که به دلیل هزینه‌ی بالا در همان هتل نتوانسته بودید رزرو کنید دچار افت قیمت شود. شما اتاق خود را به اتاق بهتری ارتقاء دهید. این ممکن است برای شما با همان قیمت و یا کمی بیشتر محاسبه شود اما دیگر دارای قیمت بالای اولیه نیست.
منبع:فردا
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *