معرفی 4 فستیوال معروف گل های بهاری

فستیوال گل لاله کانادا که در ماه می و در اوتاوای کانادا برگزار می شود، یکی از فستیوال های گل در بهار است، جالب است بدانید که این فستیوال یکی از جاذبه های سفر به کانادا محسوب می شود.

فستیوال گل های بهاری
یکی از زیباترین جلوه های بهار بدون شک شکوفه ها و گل های بهاری هستند که شکوه و عظمت طبیعت را در معرض نمایش می گذارند. در فصل بهار جشنواره ها و فستیوال های مختلفی با موضوع گل های بهاری برگزار می شود که بهترین مکان برای تماشا و آشنا شدن با شکوفه ها و گل های بهاری هستند.

1- جشن شکوفه های گیلاس ژاپن
مکان: پارک ماتسومائه کوئن ژاپن
زمان: اواخر اپریل تا اواسط ماه می

 

فستیوال گل های بهاری,فستیوال شکوفه های گیلاس ژاپن,فستیوال ساکورا

 

ژاپن، سرزمین آفتاب تابان یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری در جهان است. اما این کشور به ویژه در فصل بهار و با باز شدن شکوفه های گیلاس به بهشتی واقعی تبدیل می شود. جشن شکوفه های گیلاس که به نام هانامی (Hanami) شناخته می شود یکی از سنت ها و جشن های دیرینه ژاپنی است که در طول بهار در سرتاسر ژاپن برگزار می شود. گردشگران زیادی فصل بهار را برای سفر به ژاپن انتخاب می کنند تا علاوه بر بازدید از دیدنی های معمول ژاپن، تجربه بی نظیر و رویاییِ حضور در این جشن و قدم زدن زیر شکوفه های صورتی و زیبای گیلاس را هم داشته باشند.

2- فستیوال گل های لاله کانادا
مکان: اوتاوا، کانادا
زمان: ماه می

 

فستیوال گل های بهاری,فستیوال شکوفه های گیلاس ژاپن,فستیوال ساکورا

 

فستیوال گلهای لاله کانادا که در ماه می و در اوتاوای کانادا برگزار می شود، یکی از فستیوال های گل در بهار است و جالب است بدانید یکی از جاذبه های سفر به کانادا محسوب می شود. در فصل بهار تعداد زیادی از گل های لاله ی رنگارنگ را در حاشیه کانال ریدو قرار می دهند و آن ها را تزئین می کنند و منظره ای فوق العاده را پدید می آورند. در این فستیوال تفریحات و سرگرمی هایی مناسب کودکان برگزار می کنند، مسابقه آرایش مو با گل، جست و جوی گنج لاله ای و مهمانی چای نیز برگزار می شود تا از بازدید کنندگان به خوبی پذیرایی شود.

3-فستیوال ملی شکوفه گیلاس
مکان: واشینگتن دی.سی
زمان: مارچ-اپریل

 

فستیوال گل های بهاری,فستیوال شکوفه های گیلاس ژاپن,فستیوال ساکورا

 

یکی دیگر از بهترین فستیوال گلهای بهاری در شهر واشینگتن دی سی برگزار می شود. این جشن نخستین بار در سال ۱۹۲۷ برگزار شد تا تجلیلی از ۳۰۰۰ درخت گیلاس تزیینی باشد که ژاپن در سال ۱۹۱۲ اهدا کرده بود. درختان گیلاس بین ماه های مارچ تا اپریل غرق در شکوفه می شوند و بازدیدکنندگان زیادی را به این شهر می کشانند. علاوه بر این، برگزاری فستیوال بادبادک بازی و رقابت ها و مسابقات مفرح دیگر هم این فستیوال را جذاب تر هم می کند. خانواده ها می توانند با قایق های پارویی در دریاچه زیبا که با شاخه های پر از شکوفه احاطه شده اند قایق سواری کنند.

فستیوال گل آزالیا
مکان: ویلمینگتون، کارولینای شمالی
زمان: ماه اپریل

 

فستیوال گل های بهاری,فستیوال شکوفه های گیلاس ژاپن,فستیوال ساکورا

 

فستیوال گل های آزالیا یکی دیگر از بهترین فستیوال های گل در بهار می باشد که در ویلمینگتون کارولینای شمالی و در ماه آپریل برگزار می شود. در این فستیوال از معروف ترین گل های بهاری به خصوص گل های آزالیا استفاده می کنند. علاوه بر آن سیرک و مسابقات هیجان انگیز نیز در این فستیوال برگزار می شود. جالب است بدانید که سالانه افراد زیادی برای بازدید از این فستیوال راهی این منطقه می شوند. در این فستیوال همه در پیاده روی اصلی آن به راه می افتند و در آخر ملکه آزالیا به صورت سمبلیک وارد می شود تا فستیوال آغاز شود.

منبع:بیتوته

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *