آشنایی با پروازهای اکونومی شگفت‌انگیز

تصور همه افراد از کلاس پروازی اکونومی، کلاس پروازی معمولی و با حداقل امکانات است. معمولاً در کلاس اکونومی نسبت به کلاس‌های دیگر پروازی خدمات کمتری ارائه می‌شود؛ اما در ایرلاین های مختلف امکانات ویژه‌ای در کلاس اکونومی قرار می‌دهند تا مسافران از پروازی جذاب برخوردار شوند.

مسافران با رزرو بلیط در کلاس اکونومی می‌توانند با حداقل قیمت بلیط هواپیما از پروازی ایمن و با امکانات کافی برخوردار شوند. در واقع پروازهای اکونومی مترادف با از دست دادن خدمات پرواز نیست حتی در برخی از ایرلاین‌ها برنامه‌های جالبی برای مسافران در نظر می‌گیرند.

ویرجین آتلانتیک

مسافران ایرلاین ویرجین آتلانتیک (Virgin Atlantic) از خدمات متفاوتی در اکونومی کلاس برخوردار می‌شوند. آن‌ها می‌توانند در این سفر هوایی از چای عصرانه استفاده کنند. مسافران همچنین می‌توانند در کنار چای خود ساندویچ‌های عصرانه‌ و تنقلات چاکلت (Grown Up Chocolate)، چیپس‌های اعلای مارک تیرل و آب‌نبات‌های نعنایی را میل کنند.

کنسرت‌ زنده در ساوت وست ایرلاین

ساوت وِست ایرلاین (South West Airline) بر فراز آسمان‌ها مسافران خود را به روش‌های متفاوتی سرگرم می‌کند. مسافران در این پرواز می‌توانند در کنسرت زنده به موسیقی گوش کنند. همچنین آن‌ها اجازه دارند علاوه بر کیف و چمدان خود، دو کیف کوچک دستی را با خود به داخل کابین هواپیما حمل کنند.

غذای رایگان در دلتا ایرلاین

دلتا ایرلاین در پروازهای خارجی خود به مسافران نوشیدنی‌های گازدار، قهوه، دسرهای شکلاتی، میگوهای کبابی و خدمات حوله‌ گرم ارائه می‌دهد. مهمانداران در دلتا ایرلاین به‌صورت کاملاً حرفه‌ای از مسافران پذیرایی می‌کنند و خدمات متفاوتی ارائه می‌دهند. کاربران با رزرو بلیط هواپیما از این ایرلاین سفری منحصربه‌فرد را تجربه خواهند کرد.

پرستار کودک در ایرلاین اتحاد

سفرهای هوایی با کودکان می‌تواند بسیار چالش‌برانگیز باشد. از همین رو در پروازهای اتحاد برای رفع این چالش راهکار خارق‌العاده‌ای اندیشیده‌اند. پدران و مادران در این پرواز می‌توانند کودکان خود را به پرستاران بسپارند. در پروازهای طولانی‌مدت پرستاران کمک شایانی در نگهداری کودکان به پدر و مادرها می‌کنند. پرستاران آموزش‌دیده برای آرام و سرگرم کردن بچه‌ها کاردستی درست می‌کنند و حتی آن‌ها کودکان را به دستشویی می‌برند.

عکاسی در ایرلاین امارات

شرکت هواپیمایی امارات در طول پرواز با دوربین‌های پولاروید، به مسافران در ثبت خاطرات کمک می‌کنند. در این پرواز مهمانداران با مسافران عکس‌های یادگاری می‌گیرند و می‌توانند لحظات شاد پرواز را به زیباترین شکل ثبت کنند. در امارات ایرلاین وای فای رایگان و پریزهای برق جهت شارژ گوشی‌ها امکان استفاده طولانی‌مدت از گوشی را در طول پرواز برای مسافران فراهم می‌کند.

 فالگیری و شعبده‌بازی در آسیانا ایرلاینز

در آسیانا ایرلاینز خدمات متنوعی به مسافران ارائه می‌دهد. در این پرواز مسافران از انواع خدمات بهداشتی مانند ماسک صورت، ماساژ صورت و مانیکور ناخن بهره‌مند خواهند شد. سرویسِ باریستا یکی دیگر از امکانات این ایرلاین است. در این ایرلاین مسافران با اجرای برنامه‌های شعبده‌بازی سرگرم می‌شوند حتی به کودکان انواع اسباب‌بازی هدیه می‌دهند.

تختخواب‌های فلت در ایر نیوزیلند

ایر نیوزیلند به مسافران خود در طول پرواز امکان رزرو اِسکای کوچ می‌دهد. با این امکان می‌توان سه صندلی اکونومی را با فشار دادن یک دکمه به تختخواب فلَت تبدیل کرد. مسافران به‌راحتی می‌توانند در این تختخواب‌ها پاهای خود را دراز کنند. دسته‌های صندلی را به‌راحتی می‌توان به سمت پنجره بالا برد و به‌راحتی صندلی خود را تبدیل به تخت خواب‌نمایند.

نوشیدنی و بوفه ایر فرانس

ایر فرانس در پروازهای طولانی‌مدت با انواع غذاها و خوراکی‌هایی مانند انواع نوشیدنی‌های خوش‌طعم و متنوع، سلف‌سرویس با انواع خوراکی و شکلات، بستنی و ساندویچ.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *