معمولاً ایرانیان با هزینه کم به کجا سفر می‌کنند؟

نزدیک نوروز ۹۹ هستیم و آن‌قدر اتفاقات مختلف را تاکنون پشت سر گذاشته‌ایم که دیگر دل و دماغی برایمان باقی نمانده جز همین سفر که در تعطیلات می‌رویم.

موارد زیادی برای اینکه یک سفر به آدم خوش بگذرد وجود دارد و باید این موارد را در نظر گرفت، اما یکی از مهم‌ترین آن در این اوضاع اقتصادی وخیم، سفری است که هزینه کمی بخواهد و در عین حال به یاد ماندنی و خاطره‌انگیز باشد. کایت این امکان را برای شما فراهم کرده تا با پرداخت هزینه کم، بتوانید تجربه‌ای متفاوت و منحصربه‌فرد برای خودتان داشته باشید. تورهای کایت شامل تور کویر، تور طبیعت گردی، تور کویر مصر و همچنین تور یک روزه می‌شود که همه این موارد از قیمتی پایین برخوردار بوده و می‌توانید تعطیلاتی رؤیایی برای خودتان و خانواده‌تان بسازید.

تور کویر

تور کویر، از آن گزینه‌هایی است که بیشتر برای افرادی که به دنبال آرامش و ستاره و شب هستند، مناسب می‌باشد. البته مگر می‌شود در ایران زندگی کنید و میان کلی مشغله باشید و وقتی بخواهید سفر کنید، دلتان جای آرامی را نخواهد؟ این مقصد مناسب شما است. گردشگران زیادی سالانه در تور کویر شرکت می‌کنند تا تجربه‌ای منحصربه‌فرد برای خودشان رقم بزنند. حتماً شنیده‌اید که می‌گویند آرامش کویر، از آن چیزهایی است که هیچ کجای دنیا نخواهید یافت. بسیار خاص است به نوعی که هرکس که به آن سفر کند، تجربه متفاوتی خواهد داشت. امتحان اینکه بفهمید همین طور است یا نه هم بسیار ساده می‌باشد. یک بار در تور کویر شرکت کنید و آن وقت متوجه خواهید شد بهترین تجربه عمرتان را کرده‌اید. یادتان نرود حتماً دوربین عکاسی همراهتان داشته باشید. کویر از آن مکان‌هایی است که تا می‌توانید باید در آن عکاسی کنید. از شب‌های پر ستاره‌اش گرفته تا بی‌انتهایی زیبایی که دارد.

تور طبیعت گردی

تور طبیعت گردی و نوروز ۹۹ به هم گره خورده‌اند. چه چیزی بهتر از پناه بردن به طبیعت برای شروع سالی بدون غصه و نگرانی و حال بد؟ اگر تنوع می‌خواهید، طبیعت ایران به اندازه‌ای متنوع است که می‌تواند دستتان را باز بگذارد هر کجای آن که می‌خواهید سفر کنید. البته فصل بهار هم دستتان را تا حد زیادی باز می‌گذارد؛ چرا که بهترین ایام برای سفر به هر کجای ایران به شمار می‌رود. فرقی نمی‌کند مقصد طبیعت گردی شما کجا باشد، شمال؟ شرق؟ غرب؟ یا جنوب؟ هر کجای ایران را که انتخاب کنید در این ایام سال، آب و هوای بسیار مطلوبی خواهد داشت و این نوید سفری خوشایند و دل‌پذیر را می‌دهد. تعداد روزهای اقامت جهت شرکت در تورهای طبیعت گردی بسته به مقصدی که انتخاب کنید می‌تواند متفاوت باشد اما میان این تعطیلی‌ها هرچه بیشتر از هیاهو و بحران‌ها دور باشید، برای روحیه‌تان بهتر خواهد بود.

تور کویر مصر

تور کویر مصر، از آن گزینه‌هایی است که حتماً یک بار در زندگی‌تان باید به آن سفر کنید و آرامش و سکوت آن را از نزدیک تجربه کنید. استان اصفهان سالانه گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند و شاید یکی از مهم‌ترین دلایل آن، وجود کویر مصر در این استان باشد. اگر اولین بارتان است که می‌خواهید در تور کویر شرکت کنید، تور کویر مصر می‌تواند انتخابی هوشمندانه مناسب باشد چرا که مناظر دیدنی بسیار زیادی دارد و بسیار متفاوت‌تر از آنچه فکرش را بکنید می‌شود. الان هرچه درباره‌اش بنویسیم، نمی‌تواند آن حسی که آنجا تجربه می‌کنید را منتقل کند. آبشار نمکی پتاس، روستای مصر و دریاچه نمک از جمله مناظر دیدنی این مکان هستند که با شرکت در تور کویر مصر می‌توانید از آن‌ها نیز دیدن کنید. یادتان نرود، دوربین عکاسی‌تان را همراهتان داشته باشید.

تور یک روزه

تور یک روزه جدای از متفاوت بودن تجربه شرکت در آن، می‌توان عیدی یا هدیه‌ای بسیار با ارزش در نظر گرفت. نزدیک نوروز ۹۹ هم هستیم و چه چیزی بهتر از هدیه‌ای باارزش که به اعضای خانواده یا کسی که دوستش دارید، بدهید و لحظات زیبایی را در کنارش تجربه کنید. کایت با ارائه تور یک روزه این امکان را به شما می‌دهد تا سفری متفاوت را کنار عزیزانتان تجربه کنید و از مناظر زیبای اطرافتان دیدن نمایید. به دلیل کوتاه بودن مدت زمان این تور، مقاصدی که انتخاب می‌شود فاصله کمی از مبدأ خواهد داشت اما این چیزی از خاطره‌انگیز شدن سفرتان کم نمی‌کند و چه بسا بر متفاوت بودن آن می‌افزاید و آن را به مراتب جذاب‌تر می‌کند.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *