ارمنستان

10 مورد ماجراجویی که در سفر به ارمنستان باید تجربه کنید

ماجراجویی که در ارمنستان 

امروزه گردشگری ماجراجویی در کشور ارمنستان به سرعت در حال توسعه است.ارمنستان اغلب کوهستانی است و سرشار از مقاصد جالب و مسیرهای جذاب برای جستجو است.

اگر اهل ماجراجویی و کشف طبیعت بکر هستید،ارمنستان مقصدی مناسب برای شما است.در این مطلب 10 مورد از فعالیت های ماجراجویانه در ارمنستان را برای شما فهرست کرده ایم.

1-کوهنوردی در ارمنستان

اگر به دنبال هیجان و ترشح آدرنالین هستید،صعود به قله شمالی کوه آراگاتس به ارتفاع 4090 متر یا کوه خوستوپ در استان سیونیک گزینه های بسیار مناسبی هستند.در این صعود می توانید از مناظر طبیعی و باشکوه این خطه دیدن کنید.توصیه می شود صعود به این قله،با همراهی راهنمایان محلی که منطقه را به خوبی می شناسند و می توانند در طول مسیر شما را به درستی راهنمایی کنند،انجام شود.

2-تورهای دوچرخه سواری در ارمنستان

ارمنستان محلی مناسب برای لذت بردن از دوچرخه سواری است.همچنین دوچرخه سواری بهترین راه برای کشف عمیق تر این کشور است.با شرکت در تورهای دوچرخه سواری،این فرصت را خواهید داشت که از مکان های دیدنی و ساختمان های تاریخی دیدن کنید و با مردم خونگرم این کشور ارتباط برقرار کنید.همچنین می توانید طعم غذاهای سنتی و محلی ارمنستان را بچشید.

3-پیاده روی در ارمنستان

پیاده روی یکی از فعالیت های محبوب برای گردشگران در ارمنستان است چرا که این کشور دارای ارتفاعات کوهستانی و طبیعتی ناب می باشد.در هنگام پیاده روی،می توانید طبیعت زیبای این کشور را از نزدیک لمس کنید و از روستاها و جاذبه های گردشگری کمتر شناخته شده ارمنستان دیدن کنید.از جمله معروف ترین مسیرهای پیاده روی در ارمنستان منطقه سیونیک است که نقطه شروع آن صومعه تاتو است.پل معلق جدید و غارهای روستای خندزورسک به مقصدی ایده آل برای پیاده روی در بین گردشگران تبدیل شده است.

4-اسب سواری در ارمنستان

ارمنستان مقصدی مناسب برای دوست داران اسب سواری است.این کشور تمامی امکانات لازم برای اسب سواری اعم از باشگاه ها و شرکت های خصوصی که بهترین تورهای اسب سواری را برای گردشگران ارائه می دهند،را دارا می باشد.برای اسب سواری در تعطیلات و سفر نیازی نیست که اسب سوار ماهری باشید.شما می توانید در باشگاه های اسب سواری به اسب ها غذا بدهید یا در فرآیند زین زنی همکاری داشته باشید.

5-آفرود در ارمنستان

طبیعت گردی با ماشین های آفرود برای کسانی که مشتاق رانندگی و گشت و گذار هستند،بسیار جذاب است.رانندگی با این خودروها هم برای آقایان و هم برای بانوان مناسب است.همچنین خانواده ها و گروه های بزرگتر هم می توانند تورهای آفرود را تجربه کنند اما این نکته را به خاطر داشته باشید که همیشه توسط یک راهنمای ماهر و متخصص راهنمایی می شوید.

6-ورزش های آبی در ارمنستان

دریاچه سوان که بزرگترین دریاچه آب شیرین در ارمنستان است تعداد متنوعی از ورزش های آبی را برای ماجراجویان و دوستداران هیجان ارائه می دهد.بهترین فعالیت هایی که می توانید در این دریاچه امتحان کنید،شنا در آب دریاچه،موج سواری با باد یا جت اسکی می باشند.قایق سواری نیز به جهت کشف محیط دریاچه و شبه جزیره ای که در میان آن قرار دارد،همواره محبوب است.

7 و 8-پاراگلایدر و بالن هوای گرم در ارمنستان

پاراگلایدر سواری و بالن سواری از بهترین راه ها برای دیدن طبیعت زیبای ارمنستان از دید پرنده است.پرواز با هر دو وسیله بهترین حس را به شما می دهند چرا که می توانید از مناظر خیره کننده در ارتفاع دیدن کنید.نه تنها در فصل تابستان بلکه در کل طول سال می توانید بالن سواری را تجربه کنید.این نکته را به خاطر داشته باشید که در هنگام سواری در فصل زمستان لباس گرم مناسب به تن داشته باشید.

ارمنستان

 

9-زیپ لاین در ارمنستان

زیپ لاین یکی دیگر از فعالیت های هیجانی است که بدون شک ارزش امتحان کردن را دارد.تعداد زیادی زیپ لاین در مناطق مختلف این کشور وجود دارد که در تمام فصول سال می توانید از آن ها استفاده کنید.زیپ لاین بهترین فرصت را برای لذت بردن از طبیعت محسورکننده و عکاسی از آن را به شما هدیه می دهد.

10-اسکی یا اسنوبرد در تساغکادزور ارمنستان

اگر برنامه سفر به ارمنستان در فصل زمستان را دارید،تعدادی شهر تفریحی در این کشور مانند جرموک،سوان و تساغکادزور وجود دارند که بهترین اقامتگاه ها و فروشگاه های ارائه خدمات اسکی و سایر ورزش های زمستانی را دارا می باشند.مسیرهای اسکی در این مناطق مشخص شده و ضروری ترین تجهیزات مورد نیاز برای اسکی نیز فراهم است.در این مراکز تفریحی و ورزش های زمستانی قوانین ایمنی کاملا رعایت می شوند.هزینه این امکانات برای مسافران زمستانی مناسب و مقرون به صرفه هستند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *