استانبول

10 تا از بهترین رستوران های استانبول

در استانبول انواع گسترده ای از غذاهای ترکی را می توانید در رستوران های خوب و لوکس امتحان کنید و از فضای زیبای آن ها لذت ببرید.همچنین در این شهر اروپایی-آسیایی می توانید انواع غذاهای بین المللی مانند غذاهای مدیترانه ای،ژاپنی،ایتالیایی،فرانسوی،هندی،چینی،پرتغالی و تایلندی را امتحان کنید.در همه محله های استانبول رستوران های با کیفیت زیادی وجود دارند.

بدیهی است که در این مطلب نمی توان به تمام این رستوران ها اشاره کرد اما بهترین و محبوب ترین رستوران های استانبول را در این لیست برای شما معرفی کرده ایم.

1-Spago Restaurant

رستوران اسپاگو در محله نیشان تاشی و در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده است.بام این رستوران چشم انداز بی نظیری از پارک ماکا و تنگه بسفر دارد و طراحی منحصر به فرد معاصر و فضای سالن، این زیبایی را دوچندان می کند.تراس روباز این رستوران در تمام طول سال قابل استفاده است.در این رستوران می توانید از موسیقی محلی و غذاهای بسیار با کیفیت لذت ببرید و همچنین افراد مشهور زیادی را ملاقات کنید.نکته قابل توجه این است که هزینه های این رستوران ممکن است برای افرادی که برای سفر ارزان قیمت برنامه ریزی کرده اند،اندکی بالا باشد.

آدرس: The St. Regis Istanbul, Mim Kemal Öke Cad. No: 35, Nisantası

شماره تماس: +90 212 368 08 08

وبسایت: https://spago.thestregisistanbul.com/en/

Spag-Restaurant-استانبول

2-Nicole Restaurant

رستوران نیکول در منطقه بی اوغلو شهر استانبول واقع شده است.این رستوران مجلل غذاهای مدیترانه ای را در تراس شیکی که منظره ای باشکوه از شبه جزیره تاریخی استانبول و جزایر پرنس دارد،سرو می کند.بنای این رستوران مربوط به سال 1901 است.

آدرس:  Tomtom dist. Tomtom Kaptan Str. No:18, Beyoglu, Istanbul

شماره تماس: +90 212 292 44 67

وبسایت: https://nicole.com.tr/

Nicole Restaurant-استانبول

3-Pokémate Restaurant

این رستوران هاوایی بسیار منحصر به فرد و خارق العاده بوده و نسل جدیدی از سوشی را برای مهمانان خود تدارک می بیند که قبلا هیچ جا آن را تجربه نکرده اند.رستوران در محله مدرن نیشان تاشی و البته چند قدمی میدان تکسیم واقع شده است.این رستوران روشی سالم،سریع و خوشمزه به شما ارائه می دهد تا بتوانید سوشی مورد علاقه خود را درست کنید.در این محل با طیف گسترده ای از محصولات که همگی خانگی هستند مواجه می شوید.همچنین این رستوران خوراک ها را به صورت پخته شده هم برای افرادی که غذای خام را دوست ندارد، سرو می کند.در منوی این رستوران غذاهای گیاهی و بدون گلوتن هم پیدا می شود.شما همچنین می توانید تمام غذاها را به صورت آنلاین هم از وبسایت آن ها سفارش دهید.

آدرس: Tesvikiye Mah., Poyracik Sk. No:10/A, Nisantasi, Sisli, Istanbul

شماره تماس:  +90 212 225 00 55

وبسایت: https://www.pokemate.net/

Pokémate Restaurant-استانبول

4-Emporio Ristorante

رستوران امپریو از محبوب ترین رستوران های ایتالیایی در استانبول است که خوشمزه ترین پیتزاها را سرو می کند.سرآشپزان در این رستوران غذاهای ایتالیایی واقعی با دستورالعمل های اصلی و مواد اولیه با کیفیت را برای مهمانان آماده می کنند.این رستوران ایتالیایی دو شعبه در شهر استانبول دارد که شعبه دوم در محله آکارتلر قرار گرفته است.این رستوران با بالاترین استانداردهای خدماتی جهان از مهمانان خود پذیرایی می کند و غذاهای سنتی و مدرن ایتالیایی را با کیفیت بالا ارائه می دهد.

آدرس شعبه اول: Emporio Ristorante -> Visnezade Mah. Sair Nedim Cad. No:3, Besiktas, Istanbul

شماره تماس: +90 212 259 44 34

آدرس شعبه دوم: Emporio Pizza Pasta -> Süleyman Seba Cad., Refik Osman Top Sk. No:11, Besiktas, Istanbul

شماره تماس:  +90 212 259 42 42

وبسایت: https://www.emporio.com.tr/

Emporio Ristorante-استانبول

5-Queb Lounge 360 Sultanahmet Restaurant

این رستوران با غذاهای خوش طعم همراه با چشم انداز پانورامای استانبول از مهمانان خود پذیرایی می کند.این رستوران و کافه تراس،موقعیت مکانی بسیار ایده آلی دارد که به مسجد آبی و ایاصوفیه نزدیک است و همچنین مناظر زیبایی از تنگه بسفر را نشان می دهد.این رستوران با ساختار زیبا و مدرن و البته موقعیت منحصر به فردش این امکان را به شما می دهد تا با تماشای مناظر زیبا از وعده های غذایی خود نهایت لذت را ببرید.

آدرس: Cankurtaran Mah. No:29 Akbiyik Cad. The Byzantium Hotel Terrace, Sultanahmet, Istanbul

شماره تماس:  +90 212 458 08 80

وبسایت: queblounge.com

Queb Lounge 360 Sultanahmet Restaurant-استانبول

6-Kinaliada Teos Beach Restaurant

این رستوران در واقع یک کلاب ساحلی بسیار محبوب است که در یکی از زیباترین جزیره های پرنس واقع شده است.این رستوران ساحلی خدمات با کیفیت و تجربه خوردن غذا با منوهای خاص در کنار چشم انداز دریا را به شما هدیه می دهد.این کلاب معمولا در طول روز خدمات ساحلی و وعده های غذایی را ارائه می دهد و عصرها برنامه های سرگرم کننده دارد.این رستوران به دلیل منوی غذاهای دریایی و ترکی و همچنین چشم انداز فوق العاده و موسیقی زنده و برنامه های سرگرم کننده معروف است.

آدرس: Kinali Island Carsi Cad. No:63 (across Maltepe), Princes’ Islands, Istanbul

شماره تماس: +90 532 651 44 10 ; +90 537 851 24 22

وبسایت: teoskinaliada.com

Kinaliada Teos Beach Restaurant-استانبول

7-Taylan Chef Steakhouse

خانه استیک تایلان در بخش آسیایی استانبول واقع شده و بسیار محبوب است.رستوران در مکانی دنج قرار گرفته که در آن می توان احساس راحتی کرده و قطعا یکی از بهترین غذاهای گوشتی شهر را میل کرد.خانه استیک تایلان از مهمانان خود در فضایی گرم با خدمات ویژه پذیرایی می کند.

آدرس:  Caddebostan, Bagdat street exit, Kadikoy, Istanbul

شماره تماس:  +90 216 339 54 56

وبسایت: taylansef.com.tr

Taylan Chef Steakhouse-استانبول

8-Calipso Fish Restaurant

رستوران کالیپسو در بخش آسیایی شهر استانبول و در امتداد جاده ساحلی Kucukyali  واقع شده است.این رستوران بهترین غذاهای دریایی را با بیش از 30 سال سابقه به مهمانان خود ارائه می دهد.رستوران به دلیل طعم های منحصر به فردش معروف است که متشکل از گیاهان دریایی،پیش غذاهای سرد و گرم،ماهی هایی که با دقت انتخاب شده اند و صدف های خوش مزه می باشد.

آدرس: Turgut Ozal Boulevard, Cumhuriyet Str., No:2 Kucukyali, Istanbul

شماره تماس: +90 216 489 28 58

وبسایت:  calipsorestaurant.com

Calipso Fish Restaurant-استانبول

9- 360Istanbul Restaurant

رستوران 360 در آپارتمانی قدیمی مربوط به قرن نوزدهم مشرف به ساختمان قدیمی سفارت در بی اوغلو و خیابان مشهور استقلال واقع شده است.این رستوران همانگونه که از نامش پیداست منظره 360 درجه ای از شهر زیبای استانبول را به نمایش می گذارد.رستوران 360 برای دو وعده نهار و شام غذاهای اصیل ترکی را در کنار غذاهای بین المللی سرو می کند.

آدرس: Istiklal Street Misirr Apt. No: 163/8, Beyoglu, Istanbul

شماره تماس: +90 212 251 10 42 – 43, +90 533 691 0 360

وبسایت: 360istanbul.com

360Istanbul Restaurant-استانبول

10-Mikla Restaurant

رستوران میکلا در منطقه بی اوغلو شهر استانبول واقع شده است.غذاها در این رستوران ترکیبی از سبک آشپزی آناتولی قدیم و مواد اولیه اصیل و سنتی با تکنیک های جدید،سرو می شود.همچنین مهمانان می توانند در حین صرف غذا از مناظر هیجان انگیز و موسیقی الهام بخش لذت ببرند.

آدرس: The Marmara Pera, Mesrutiyet Str. No:15, Beyoglu, Istanbul

شماره تماس: +90 212 293 56 56

وبسایت: miklarestaurant.com

Mikla Restaurant-استانبول

مطالب مرتبط

یک روز در جزایر پرنس استانبول

10 تا از بهترین غذاهای خیابانی استانبول

بهترین کافه های تنگه بسفر در استانبول

نزدیکترین هتل ها به میدان تکسیم استانبول را بشناسید

جاهای دیدنی استانبول که نباید از دست دهیم

استفاده از کدام وسیله نقلیه در استانبول به صرفه است؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *