سیتی سنتر قشم

سیتی سنتر قشم

شهر قشم بازارهای تجاری و تفریحی متعددی دارد که از آن میان مجتمع تجاری تفریحی سیتی سنتر قشم یکی از شاخص­ ترین بازارهای مورد استقبال گردشگران می­باشد. مرکز خرید سیتی سنتر قشم در شرقی ­ترین قسمت جزیره قشم واقع شده و شامل دو بخش در دو سوی خیابون است که توسط یک پل هوایی به هم متصل شده ­اند. قسمت اول مجتمع سیتی سنتر قشم با مساحت 125 هزار متر مربع، از بزرگ‌ترین مراکز تجاری تفریحی جنوب کشور محسوب می‌شود. قسمت دوم آن نیز با مساحت 3400 متر مربع فضایی مجهزتر و زیباتر را شامل گردیده است. این مجتمع بسیار زیبا و مجهز با قابلیت­ های تجاری، تفریحی، اداری و اقامتی، دو هزار واحد را در برگرفته است.

مرکز خرید سیتی سنتر قشم با چشم­ اندازی فوق العاده به سواحل نیلگون خلیج فارس و امکاناتی نظیر فروشگاه های متنوع، سالن­ های بیلیارد و بولینگ، رستوران­ ها و فست­ فودهای گوناگون و یک شهربازی بزرگ با بیش از ۲۴۰ دستگاه بازی و سینمای چهار بعدی لحظات خاصی برای گردشگران قشم به ارمغان می ­آورد. سیتی سنتر شعبه­ هایی از برندهای معتبر جهان دارد که کالاهای شیک و با کیفیتی همچون پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانه، لوازم ورزشی، صنایع دستی و غیره ارائه می­ دهند.

مرکز خرید سیتی سنتر از سه طبقه تشکیل شده که دو طبقه اول آن تجاری است و در طبقه سوم شهربازی و فست­ فود قرار دارند. این مرکز خرید مجهز به سیستم خنک­ کننده و تهویه‌ بسیار عالی است که در روزهای گرم سال به خوبی از پس هوای گرم شهر قشم برمی­ آید.

مرکز خرید سیتی سنتر قشم به طور معمول از ساعت ۱۰ تا 14 و 17 تا 24 فعال است اما در روزهای تعطیل و پر بازدید به صورت یکسره از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۲ شب به روی گردشگران باز است.

از هر جای شهر قشم می­توانید با استفاده از تاکسی­ های سطح شهر و طی کردن فاصله کوتاهی به این بازار بزرگ برسید. این مجتمع تجاری و تفریحی در کنار بازار بین ­المللی ستاره و نزدیک به بازار قدیم، سینما، دریا و پارک ساحلی زیتون واقع شده است.

آدرس: قشم پایین‌تر از میدان امام قلی خان

تلفن: 07635241501

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *