شیراز

تور شیراز و معرفی چند هتل

شهر شیراز به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شهرهای جهان به مقصدی محبوب برای مسافران چه در داخل کشور و چه از خارج از کشور تبدیل شده که اجرای تور در آن منوط به اتمام اپیدمی ویروس کروناست.

در شهر شیراز جاذبه‌های گردشگری بسیار متنوعی قرار دارد. فرقی ندارد که شما عاشق هنر و معماری هستید یا عشق شعر و ادب و یا علاقه‌مند به تاریخ، شیراز پاسخگوی هرنوع سلیقه و علاقه‌ای می‌باشد.

برای اقامت در شهر شیراز که مسلما از اصلی‌ترین دغدغه‌های مسافران است.هتل‌های لوکس پنج ستاره، هتل‌های با کیفیت چهار ستاره و هتل‌های اقتصادی سه ستاره از جمله این گزینه‌ها می‌باشند.

هتل بزرگ شیراز از جمله هتل‌های پنج ستاره است که در یکی از برترین موقعیت‌های مکانی شهر قرار دارد و چشم‌انداز بسیار زیبایی از شهر و دروازه قرآن را در اختیارتان قرار می‌دهد و همچنین با امکانات ویژه یک هتل پنج ستاره اقامتی بسیار لذت‌بخش را برایتان فراهم خواهد نمود. رستوران هتل بزرگ شیراز نیز چشم‌اندازی دارد که در هیچ رستوران دیگری آن را تجربه نخواهید نمود.

هتل زندیه شیراز یکی دیگر از این هتل‌های پنج ستاره است که با طراحی منحصر به‌فردی که دارد تبدیل به یک اثر تارخی مدرن شده و همین تناقض زیبایی‌های آن را دوچندان کرده است. رستوران‌های متنوع که منویی با کیفیت و پاسخگوی هر نوع ذائقه‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهند، آماده خدمت‌رسانی به بهترین شکل ممکن به مهمانان می‌باشد.

هتل چهارستاره پارک سعدی از جمله این هتل‌ها می‌باشد که اگر از تک تک هزار و یک نکته آن بگذریم هرگز نمی‌توان قرارگیری در مجاورت ارامگاه حافظ را نادیده گرفت. با این امکان شما می‌توانید از چشم‌انداز فوقالعاده زیبای حافظیه در شب لذت ببرید و با یک فال حافظ این لذت را دوچندان نمایید.

در هر صورت افرادی نیز هستند که ترجیح می‌دهند در هتلی تمیز و مناسب اقامت داشته باشند که به امکاناتی مثل استخر و سونا و اتاق‌های بسیار بزرگ مجهز نشده‌اند و ترجیحشان بیشتر بر گشت و گذار در این شهر تاریخی است. پیشنهاد ما رزرو تور شیراز هتل‌های سه ستاره است که اقامتی اقتصادی را برایتان مهیا می‌کند.

از جاذبه‌های بسیار بسیار متنوع شهر شیراز به هیچ عنوان نمی‌شود چشم‌پوشی کرد. باغ ارم با طراحی چشم‌نوازش، آرامگاه شعرای بزرگ زبان پارسی، مساجد با شیشه‌های رنگی که زیبایی بی حد و حصر طلوع و غروب خورشید را دوچندان می‌کند و تخت جمشید با آن سابقه چند هزار ساله گوشه‌ای از جذابیت‌های وصف نشدنی شهر شیراز به شمار می‌روند.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *