ظرفیتهای گردشگری هرمزگان بهصورت دیجیتال مارکتینگ
بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی هرمزگان، رضا برومند امروز شنبه ۲ اسفند ۹۹ با بیان این مطلب، عنوان کرد: «در چهاردهمین نمایشگاه بینالمللی گردشگری و صنایعدستی، تشکلهای گردشگری، فعالان بخش خصوصی در حوزههای اقامتی، پذیرایی و صنایعدستی همراه با شهرداریها و اتاق بازرگانی به معرفی ظرفیتهای گردشگری و صنایعدستی استان میپردازند.»
او با اشاره به اینکه هرمزگان ظرفیتهای فراوانی در حوزه گردشگری و صنایعدستی دارد، افزود: «ما در یک فضای رقابت بین استانها قرار داریم و باید بتوانیم از تمام ظرفیتهایی موجود برای معرفی استان بر اساس دستورالعمل سفر ایمن و مسئولانه برای نوروز ۱۴۰۰ و دوران پساکرونا استفاده کنیم.»
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی هرمزگان ادامه داد: «برهمین اساس با کلیپهایی، جاذبههای گردشگری بهصورت چندزبانه، نقشه گردشگری، تصاویر جاذبهها و صنایعدستی استان در این نمایشگاه معرفی میشود.»
او در خصوص شعار امسال نمایشگاه با عنوان «گردشگری و توسعه روستایی»، اظهار کرد: «این ادارهکل در کنار گزارش اقدامات سرمایهگذاری در حوزه گردشگری روستایی به معرفی ظرفیتهای گردشگری روستایی و کشاورزی استان میپردازد.»
چهاردهمین نمایشگاه بینالمللی گردشگری و صنایعدستی از تاریخ ۵ تا ۸ اسفندماه در محل نمایشگاه بینالمللی تهران برگزار میشود و غرفه گردشگری و صنایعدستی هرمزگان در سالن ۳۸، میزبان بازدیدکنندگان است.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.