برندسازی، عامل جذب گردشگران به استان مرکزی
معاون گردشگری اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان مرکزی گفت: با برندسازی میتوان گردشگران را از نقاط مختلف کشور جذب کرد، تا شاهد رشد این صنعت در منطقه باشیم.
سید حسن حسینی از شروع مجدد فعالیت اتاق فکر گردشگری با حضور جوانان متخصص و خلاق در حوزه گردشگری خبر داد و گفت: «در این جلسه دستورالعمل اجرایی اتاق فکر، قرائت و در مورد کارگروههای تخصصی، مسایل و مشکلات حوزه گردشگری و پیشنهادات راهبردی مطرح شد و مقرر شد این جلسات هر ۱۵ روز یکبار تشکیل شود.
وی تصریح کرد: بر اساس فراخوان عمومی و تحویل رزومه فعالیت اعضا که متشکل از دانش آموختگان رشته مدیریت گردشگری و افراد فعال و خوش فکر در حوزه گردشگری تشکیل شد.
حسینی در ادامه گفت: بیشک حضور جوانان خوش فکر و پرانگیزه در یک ساختار هدفمند، جریان مدیریت و به اشتراکگذاری دانش و مهارت شبکهسازی را در پی خواهد داشت.
او با تاکید بر اینکه طراحی رویدادها، جشنوارهها و برنامههایی که به ایجاد خاطرات خوب در یاد و خاطر گردشگران کمک کند، بخشی دیگر از جریان سازی به سمت برند گردشگری شدن استان است، گفت: موضوع مهمی که در این میان وجود دارد، ضرورت شناسایی ظرفیتهای گردشگری استان است و امیدواریم با تشکیل اتاق فکر، این امر محقق شود.
▪️معاون گردشگری اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان مرکزی در ادامه افزود: در حال حاضر مسائل زیادی در بازار گردشگری وجود دارد که با راهحل افراد خلاق و صاحب ایده جهت یافته و در مسیر درست خود قرار خواهد گرفت.
حسینی ایجاد فضای یادگیری غیر رسمی و زبان مشترک این گروه را از دیگر اهداف تشکیل اتاق فکر گردشگری برشمرد و اظهار داشت: در همین راستا و بر اساس پیشبینیهای انجامشده در نظر داریم تا با تشکیل اتاق فکر گردشگری از ظرفیت نخبگان گردشگری در استان حداکثر بهره را ببریم و درها را بهروی صاحبان فکر و نوآوری باز کنیم و به دنبال ایجاد ساختارهایی برای برقراری ارتباط بین صنعت، دانشگاه و بازار با حضور افراد فعال و خوشفکر در حوزه گردشگری هستیم.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.