در سفر تور کیش به چه رستوران‌هایی بریم؟

تور کیش همان‌طور که می‌دانید تفریحات و لذت‌های منحصر به خود را دارد که برای هر گردشگری این تفریح و گردش متفاوت است؛ زیرا سلیقه‌های افراد و هزینه‌ای که برای آن تفریحات یا هتل کیش پرداخت می‌کنند، تفاوت دارد.

تور کیش را عده‌ای از گردشگران تهیه می‌کنند تا با غذاهای مختلف جزیره آشنا شوند که در نوع خود شاید مهیج باشد. مسلماً آداب‌ورسوم هر شهری به نوع خود زیبا بوده و نشان از تاریخ و فرهنگ آن شهر یا منطقه دارد. جزیره کیش هم از این قاعده مستثنی نبوده و فرهنگ و رسومی متفاوت با دیگر شهرهای ایران دارد.

تور کیش برای کسانی که می‌خواهند غذاهای لذیذ، خوشمزه و طعم ادویه‌های تند عربی را بچشند بهترین انتخاب است. چون می‌توانند با تهیه تور کیش به رستوران‌های محلی یا رستوران‌های لوکس جزیره سر بزنند و غذاهایی خوش‌طعم را نوش جان کنند. مجبوس الحم، هرسه و … از لذیذترین و محبوب‌ترین غذاهای محلی جزیره کیش هستند.

تور کیش مطمئناً معیارهای متفاوتی برای هر توریست دارد. برای عده‌ای بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های کیش است اولین معیار انتخاب تور کیش است. برخی دیگر نیز فقط می‌خواهند تفریحات بیشتری در جزیره کیش انجام دهند و انتخاب هتل کیش اولویت اصلی برای آن‌ها نیست.

تور کیش را عده‌ای از گردشگران تهیه می‌کنند تا علاوه بر هتل قیمت مناسب کیش، رستوران و تفریحات کیش را نیز تجربه کنند. در ادامه به معرفی رستوران شاندیز صفدری کیش می‌پردازیم که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با بهترین کیفیت به گردشگران تور کیش ارائه می‌دهد.

تور کیش و چشیدن طعم لذیذ غذای مجبوس الحم

آیا رستوران شاندیز صفدری کیش کیفیتی عالی دارد؟

رستوران شاندیز صفدری ساحلی هرمزگان، کیش یکی از بهترین رستوران‌های جزیره است که در کنار ساحل مرجانی زیبا قرارگرفته است. این رستوران همان‌طور که از نامش پیداست لذیذترین کباب‌های معروف شاندیز مشهد را نیز ارائه می‌دهد. ناگفته نماند کیفیت بالای این رستوران باعث خوش‌نام بودن آن است.

رستوران شاندیز صفدری کیش مدیریتی قوی داشته و با بهره‌گیری از پرسنلی مجرب توانسته است رضایت میهمانان خود را به‌خوبی جلب کند. میز و صندلی‌های زیبا، فضای تمیز، چشم‌اندازی از آب‌های نیلگون خلیج‌فارس و … سبب شده تا فضایی فوق‌العاده منحصربه‌فرد در این رستوران تداعی شود.

رستوران شاندیز صفدری مرجان کیش نام دیگر همین رستوران است که در موتور جستجوی گوگل به این صورت جستجو می‌شود. در این رستوران موسیقی به‌صورت زنده نیز پخش می‌شود و دلیل دیگری برای محبوب بودن این مکان نزد گردشگران تور کیش است.

رستوران شاندیز صفدری کیش در جزیره کیش، خیابان جهان، حاشیه نوار ساحلی مرجانی کیش قرارگرفته است که به اسکله تفریحی کیش نیز نزدیک هست. حتی می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید به این‌گونه که پاراسل کیش یا فلای بورد کیش را انجام دهید و بعد از لذت تفریح به این رستوران کیش برای صرف غذایی خوشمزه مراجعه کنید.

رستوران شاندیز صفدری کیش و پخش موسیقی زنده

دیگر رستوران‌های با کیفیت جزیره کیش چه نام دارند؟

حال که با رستوران صفدری کیش آشنا شده‌اید نوبت به معرفی دیگر رستوران‌های جزیره کیش می‌رسد که ازنظر کیفیت رتبه‌ای خوب دارند. رستوران کوه نور کیش، جالب‌ترین رستوران جزیره است که در دل صخره‌ای واقع‌ شده است. در این رستوران تمامی نکات مربوط به بهداشت محیط‌زیست و … رعایت می‌شود.

رستوران کوه نور کیش در تاریکی شب مانند الماس کوه نور معروف می‌درخشد و گردشگران تور کیش را ترغیب می‌کند تا به این رستوران مراجعه کرده و از غذاهای خوشمزه آن نوش جان کنند. این رستوران در کیش، میدان امیرکبیر، بلوار دانش قرار دارد که به هتل صدف کیش و هتل پارس نیک کیش بسیار نزدیک هست.

منبع:ایسنا

رستوران کوه نور کیش

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *