رهایی از تکرار یک تکرار با بلیط هواپیما در سفر

سفر یکی از نیازهای درونی هر انسانی است. این نیاز فطری در انسان همانند سایر نیازها باید جدی گرفته‌شده و به بهترین نحو به آن پرداخته شود.

با پرداختن به سفر و جابجایی مزایایی نظیر خودشناسی، ارزیابی اعمال و رفتارهای گذشته، تدوین برنامه‌های آینده، خودباوری، استراحت، تقویت روابط نزدیک و تسهیل در ارتباطات روابط عمومی در اجتماع نصیب افراد خواهد شد.

رسیدن به‌تمامی این مزایا مستلزم برنامه‌ریزی درست و مناسب است. بسیاری از افراد در هنگام برنامه‌ریزی کمترین هزینه را برای خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار و بلیط اتوبوس در نظر می‌گیرند.

از لذت‌های سفر کم نکنید!

مسافرت رفتن با چگونه سفر کردن بسیار متفاوت خواهد بود. افراد بسیار زیادی با تهیه بلیط اتوبوس و قطار بیشتر وقت خود را در مسیر سپری می‌نمایند و لذت چندانی از مقصد نخواهند برد.

خستگی در مسیر از شیرینی سفر می‌کاهد و موجب تلخ‌کامی می‌شود. پیشنهاد ما در این مواقع تهیه بلیط هواپیما برای سفر است. سفر با هواپیما سرعت، امنیت، امکانات و خدمات رفاهی مناسب در سفر را به همراه خواهد داشت.

بسیاری از ما وقتی حرف از سفر با هواپیما می‌شود، به اولین مقوله‌ای که می‌پردازیم، هزینه است. با اجرای تکنیک‌هایی که در این مطلب خواهیم گفت دیگر نگران قیمت بلیط هواپیما نباشید. برای تهیه بلیط هواپیما ارزان با ما همراه باشید.

چارترها را از دست ندهید

بسیاری از شرکت‌های چارتر کننده در مواقعی که ظرفیت هواپیما تکمیل‌نشده باشد، بلیط های خود را به‌صورت تخفیفی ارائه می‌دهند. با استفاده از این تخفیف‌ها می‌توانید هزینه‌های سفر خود را کاهش دهید. اگر در پروازی قیمت بلیط هواپیما را باقیمت بلیط قطار و اتوبوس همسان دیدید، تعجب نکنید.

پرواز در لحظه‌های آخر را از دست ندهید

بسیاری از شرکت‌های چارتر کننده و هواپیمایی با توجه به نزدیکی زمان پرواز و پر نشدن ظرفیت هواپیما بلیط های مورد نظر خود را برای جلوگیری ضررهای محتمل آینده با تخفیف ارائه می‌دهند. به این نوع بلیط ها معمولا لحظه آخری گفته می‌شود. استفاده از این نوع بلیط ها همچون بلیط چارتر می‌تواند هزینه‌های سفر شما را کاهش دهد.

در اواسط هفته به پرواز کنید

همان‌طور که در دو قسمت بالا گفته شد، در مسیرهایی که ظرفیت هواپیما تکمیل نشود، شرکت هواپیمایی و چارتر بالاجبار تخفیفانی را ارائه می‌دهد. این تخفیفات در اواسط هفته بسیار بیشتر از اوایل و اواخر هفته است. سفرهای وسط هفته هزینه‌های بسیار پایین‌تری را در بر خواهد داشت.

شاید برایتان جای سوال باشد که با تهیه بلیط هواپیما ارزان امکانات مسافر در هواپیما کم خواهد شد. جواب این دسته از افراد “نه” است. هیچ‌گونه فرقی بین افرادی که پول بلیط را تکمیل پرداخت کرده‌اند با افرادی که بلیط های تخفیفی خریداری نموده‌اند، نخواهد بود.

شناخت عوامل دیگر خرید بلیط هواپیما ارزان

عوامل بسیار زیادی هستند که بر قیمت بلیط هواپیما تاثیرگذار خواهد بود. یکی از این عوامل خرید بلیط هواپیما از سایت‌های گوناگون است.

همچنین این سایت با طراحی فیلترهایی که بر هزینه بلیط هواپیما تاثیرگذار است، توانسته سرعت خرید بلیط هواپیما ارزان را بالا ببرد. این فیلترها بر اساس نوع بلیط، زمان پرواز، قیمت بلیط هواپیما، نوع شرکت‌های هواپیمایی و هواپیما طراحی‌شده است. تمامی قیمت بلیط ها در این سایت زیر نظر سازمان هواپیمایی کشوری اعلام می‌شود.

رضا جعفرزاده در همین زمینه گفت:‌ شرکت‌های هواپیمایی ملزم به مدیریت نحوه فروش بلیت‌های خود هستند. ملاک نرخ بلیط هواپیما کلاس نرخی است که شرکت‌ها توافق و اعلام کرده‌اند و بیرون از دامنه نرخ‌ها تخلف محسوب می‌شود.

پروازهای مستقیم را فراموش کنید

اگر بارها به سفر رفته و یا برای خرید بلیط هواپیما اقدام کرده باشید حتما می‌دانید که پروازهای مستقیم و بدون توقف در مسیرهای طولانی از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

اگر قصد دارید در هزینه‌های سفر صرفه‌جویی کنید، بهتر است از پروازهایی که در فرودگاه بین‌راهی توقف می‌کنند استفاده کنید. هر چه توقف طولانی‌تر باشد بلیط هواپیما از قیمت کمتری برخوردار است.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *