پل

پل شیشه‌ای هیر از خرداد ماه میزبان گردشگران است

مدیر عامل پل معلق شیشه‌ای هیر گفت: پل معلق و قوسی‌شکل شیشه‌ای هیر که در خاورمیانه بی‌نظیر است، از خرداد ماه پذیرای مسافران و گردشگران خواهد بود.

حسین عباسی‌نیا ۲۵ اردیبهشت در بازدید جمعی از خبرنگاران از این پروژه اظهار کرد: این مجموعه شامل دو بخش برای تفریحات سالم کودکان و بزرگسالان است که در روزهای آینده پارکینگ، استخر، فواره موزیکال، زیپ لاین، بک‌جام، ترامپولین و صخره‌نوردی ویژه کودکان آماده حضور گردشگران خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: برای کودکان مجتمع بازی ادوین جای شامل سه طبقه و بیش از 48 بازی در نظر گرفته شده تا کودکان در کنار 9 بازی خود از این مکان نیز در تیرماه بهره‌برداری کنند.
مدیر عامل پل معلق شیشه‌ای هیر ادامه داد: در کنار پل معلق شیشه‌ای تدارک دیده شده برای خانواده‌ها زیپ‌لاین و بک جام بزرگسالان نیز آماده افتتاح بوده و مسافران و گردشگران از آن استفاده خواهند کرد.
عباسی‌نیا بیان کرد: برای این پروژه 20 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده و طرح توسعه آن 80 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد که سعی خواهیم کرد در سال‌های آینده فازهای تکمیلی را نیز به بهره‌‌برداری برسانیم.
وی افزود: از اول خردادماه ما در حالی میزبان گردشگران و مسافران در این مجموعه گردشگری خواهیم بود که تمام دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در آن رعایت خواهد شد.
مدیر عامل پل معلق شیشه‌ای هیر از توزیع ماسک، دستکش و سایر اقلام بهداشتی بین گردشگران و مسافران ورودی به این مجموعه خبر داد و تصریح کرد: حفظ سلامت مسافران اولویت اول و جدی ماست و انتظار می‌رود سلامت گردشگران تامین و شهر هیر که در وضعیت سفید قرار دارد، میزبانی آبرومند برای علاقمندان به حوزه گردشگری باشد.
عباسی‌نیا از شهرداری و شورای شهر هیر خواست؛ در روزهای آینده راه ارتباطی برای مجموعه گردشگری را تکمیل و آسفالت‌ریزی کرده تا دغدغه‌ای از این بابت وجود نداشته باشد.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *