کشور-پرتغال

جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی کشور پرتغال

15 مکان دیدنی و جاذبه های گردشگری بی نظیر و بسیار زیبا از کشور پرتغال که اگر قصد مسافرت به این کشور اروپایی را دارید قطعا مورد استفاده شما خواهد بود.

پرتغال کشوری بی نظیر برای جست و جو وچیزی بیش از چوب پنبه ، دریاهای شگفت انگیز و بنادر جذاب معروف است. پرتغال شهرهای تاریخی را به خاطر من می آورد و یکی از چیزهایی که درمورد پرتغال دوست دارم احساس منحصربفردی است که در هر مکان می شود لمس کرد. میتوان 30 دقیقه را در جاده بود و حس کرد که در یک کشور متفاوت به معنی واقعی کلمه است؛ براستی ویژه است.

اگر تمایل به سفر به پرتغال دارید یادتان نرود که از این مکان ها دیدن کنید ولی فعلا که فرصت مناسب در اختیار شما نیست پس بهتر است با این بخش از گردشگری آنلاین نمناک همراه شوید تا به 15 جاذبه دیدنی کشور پرتغال نگاهی بیندازیم.

جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری بی نظیر کشور پرتغال

1.گردش در براگا

شهری که در نزدیکی شهرهای پورتو و آمارانته واقع شده است. این شهر یکی از بهترین مکان ها جهت بازدید از ساختمان های برجسته و تاریخی پرتغال است. بازید از جایگاه مقدس بوم جیسیس دو مونته دیدن کنید و یک بطری آب هم بردارید چراکه پله های زیادی که دارد حتی یک قهرمان المپیک را هم از نفس می اندازد.

2.شهر آمارانته را خوب بگردید

خیلی از شهر پورتو در شمال کشور دور نیست و مکان خوبی برای گشت و گذار در مناطق تاریخی در این منطقه زیبا را فراهم می آورد. درحال گذر از کنار رودخانه های این شهر، رستوران و کافه های زیادی در مسیر وجود دارد که قادر به مقاومت در برابر آن ها نخواهید بود.

3.پورتو از بزرگترین شهرهای پرتغال

یکی از بزرگترین شهرهای پرتغال واقع در شمال این کشور است. این منطقه با تپه های زیاد ، خیابان های سنگ فرش شده ، غذاهای دریایی تازه و بنادر فراوان دارای مکان های زیادی برای بازدید است.

4. بازدید از روستای قرون وسطایی فراموش شده در سورتلها

سورتلها یک روستای کوچک ، از باشکوه ترین اقامتگاه ها است که با قلعه ای که تمام منطقه را میتوان دید شگفت انگیز است. اگر میخواهید در قلعه دوری بزنید ( که بسیار توصیه می شود) به کفش های راحتی نیاز خواهید داشت. تمام این روستا شما را به دوران قرون وسطی میرد؛ در این روستا زمان را فراموش خواهید کرد.

5. روستایی کنار سنگ

مونسانتو، یک روستای کوچکی در نزدیکی اسپانیا که از منحصربفرد ترین روستاهایی است که تابحال دیده اید. ساکنین آن کمتر از 1000 نفر می باشد. این روستای عجیب و جالب را باید دید تا باور کرد.

6. مشاهده زیبایی های سینترا را از دست ندهید!

سخت است که با تمام وجود عاشق سینترا نشد. واقع در کوه های سینترا ، زیباترین قلعه های اروپا را مشاهده خواهید کرد (هیس، پیش خودمان بماند!) حدود 30 دقیقه از مرکز لیسبون، فاصله است تا سینترا، یک یا دو روز را در این مکان بگذرانید. بازدید از کاخ پنا، کاخ مونسریت، قلعه موورز و کاخ سینترا را از دست ندهید.

7. زیبایی های کاسکایاس

این شهر ماهیگیری تاریخی در جنوب ساحل لیسبون قرار دارد که اگر میخواهید کمی خنک شوید بهترین انتخاب است. روستای عجیب و غریب و سواحل اقیانوس اطلس را بگردید.

8. بازدید از آبشارهای آزورس را فراموش نکنید

آزورس مجمع الجزایری آتشفشانی است که واقع در نیمه میانی اقیانوس اطلس است. چند ساعت با هواپیما و کمی هم قایقرانی شما را به این جزایر که از مهیج ترین و جذاب ترین جزایر اروپا هستند میرساند. به زیباترین صحنه ها و خیره کننده ترین مناظری که شاهد خواهید بود فکر کنید!

یادتان نرود که از جزیره زیبای فلورس و پوکو دا آلاگوینها بازدید کنید! خیره کننده است!

9. پرسه و گردش در خیابان های لیسبون کشور پرتغال

این شهر بزرگ پرتغال یکی از معرکه ترین ها برای بازدید است . اگر برای اولین بار است که به پرتغال می روید از دیدن این شهر حیرت زده خواهید شد. لیسبون نقاط چشمگیر بسیاری را دارد، با ساکنین گوناگون و متفاوت. دیدن این شهر را نباید از دست داد. حتما از برج بلم دیدن کنید و بایرو آلتو را بگردید در کایس که واقع در انبار قدیمی شهر می باشد هم چیزی بخورید؛ جدا منحصربفرد است.

10. جزیره مدیرا را ببینید

مابین پرتغال و جزایر کاناری، جزیره مادیرا قرار دارد. اطمینان حاصل کنید که از پایتخت فانچال بازدید کردید. در حاشه شهر هم مناظری است که اغلب در سفر به پرتغال از یاد میروند.

11. کلیسای استخوان را در اوورا از دست ندهید

یک شهر رومی فوق العاده که از جانب سازمان یونسکو حمایت می شود. این معبد رومی را ببینید که از استخوان هایی که در هر دیواری چیده شده تشکیل شده است. بازدید از پراکادو گیرالدو و ماکابره را هم پس از معبد دیوار استخوان ها در اولویت بگذارید. این معبد بخشی از کلیسای بزرگ ایگرجا د یائو فرانسیسکو است، که نمایش بی نظیری از زیبایی می باشد.

12. پارکو نچرال دو سودواسته النته جانو عه کوستا ویسنتینا را ببینید

اسمش طولانی است و شاید حتی نتوانم صحیح تلفظ کنم اما جدا منطقه ای حیرت انگیز و خیره کننده برای بازدید است. این پارک ملی بعنوان یکی از پارک های سواحل اروپا در نظر گرفته شده بود. این بخش برای هزاران سال است که دست نخورده باقی مانده و هنوز طعم صنعتی شدن و توسعه را نچشیده است.

در طی مسیر حتما در یکی از روستاها برای ماهیگیری توقف کنید، میتوانید در هتل Enigma Nature and Water اقامت کنید و از مناظری اطراف لذت ببرید.

13. سگرس رویایی را باید دید

در این منطقه ، سگرس از حیرت انگیز ترین خطوط ساحلی است که میتوان همراه با آن قدم زد و پیش رفت. حتما از حصار بازدید کنید و از پرسه کنار صخره ها لذت ببرید.

14. صخره های اطراف لاگوس را بگردید

لاگوس شهر کوچکی در ناحیه آلگارو است. فراموش نکنید که از قلعه لاگوس بازدید کنید. صخره های پونتا د پیه داد و اورنیت ، ایگرجا د سانتو آنتونیو را از دست ندهید. فقط با طی مسافت کوتاهی با ماشین دسترسی به این مناطق زیبا خواهید داشت. اینجا بهترین مکان برای گذراندن یک بعد از ظهر طولانی است. این مکان در ساحل جنوبی پرتغال واقع می باشد.

15. سواحل بی نظیر را بگردید

هیچکس نمیتواند انکار کند که سواحل پرتغال از بهترین سواحل اروپا به شمار میروند. اگر به دنبال اینچنین مکان ها برای آرامش یا قایقرانی هستید به سواحل پرتغال ( ساگرس، اریکیرا یا دیگر سواحل اقیانوس اطلس) هم سر بزنید.

منبع:نمناک

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *