لنکاوی

جاذبه های گردشگری لنکاوی

لنکاوی

لنکاوی،مشهور به جواهر کداه،بهشتی در سواحل طلایی مالزی،در کنار تپه های پوشیده از جنگل های سرسبز و آب های فیروزه ای قرار گرفته است.لنکاوی این منطقه آزاد،گزینه های بی نظیری از خرید کردن،نوشیدنی ها و تفریحات ساحلی را در اختیار مسافران قرار می دهد.دیدن تمساح ها،تله کابین سواری،غواصی در کنار ماهی های گرمسیری و نوشیدن آبمیوه های طبیعی در ساحل همه کارهایی است که می توانید در سفر به لنکاوی انجام دهید و از سفر خود لذت ببرید.

 

اطلاعات عمومی لنکاوی

دمای هوای محلی: بین 23 تا 34 درجه سانتیگراد متغیر است.

اختلاف ساعت با تهران: 3:30+

واحد پول: رینگت مالزی MYR

بهترین زمان سفر:نیمه فروردین تا نیمه اردیبهشت April

لنکاوی

جاذبه های گردشگری لنکاوی:

 

مناطق و محله های لنکاوی

محله پنتای سنانگ Pentai Cenang

محبوب ترین شهر ساحلی لنکاوی،پنتای سنانگ در جنوب فرودگاه اصلی جزیره واقع شده است.پروازهای زیادی برای اسکی بازان و پاراسل ها خارج از ساحل در این فرودگاه انجام می شود.ماسه های سفید حدود دو کیلومتر در سواحل جنوب غربی جزیره امتداد یافته است و دارای رستوران ها و کافه هایی است که در کنار سرو سبک های متعدد غذا با مواد تازه با اجرای موسیقی زنده و اجراهای محلی شما را شگفت زده می کنند.

محله پکان کوا Pekan Kuah

اسکله کشتیرانی و مرکز تجاری جزیره در این محله قرار دارد.محله پکان کوا به دلیل داشتن فروشگاه های معاف از مالیات فراوان مشهور است.با وجود هتل های زیاد،قایق ها و راه های دسترسی آسان به سایر بخش های جزیره،این شهر به عنوان نقطه شروع ماجراجویی ها در این جزیره است.

محله پدانگ ماتسیرات Padang Matsirat

مکانی ایده آل برای دور شدن از شلوغی و جمعیت و استراحت در استراحتگاه های مجلل در سواحل غربی لنکاوی می باشد.علاوه بر سواحل اختصاصی و کلبه هایی که بخش گسترده ای از این منطقه را پوشش داده است،پدانگ ماتسیرات دارای بلندترین کوه های جزیره و زیباترین مناظر جنگلی است.

لنکاوی

در لنکاوی چه باید دید؟

نزدیک به 100 جزیره در تنگه های مالاکا وجود دارد،اما لنکاوی حقیقتا چشم انداز طبیعی بی نظیری دارد.دشت های آبرفتی جزیره اصلی با صخره های کوهستانی شیب داری احاطه شده است.اما خطوط ساحلی ترکیبی از سواحل شنی و صخره ها می باشد.برای گشت و گذار در جزیره و دریا می توانید از موتورسیکلت ها یا قایق های پدالی که برای اجاره موجود می باشد استفاده نمایید.

اگر می خواهید بر فراز بلندی ها چشم انداز جزیره را تماشا کنید،پل آسمان لنکاوی به عنوان گذرگاهی در کوهستان این امکان را به شما می دهد.برای استفاده از تفریحات دریایی،خلیج دتای Datai bay  به جنگل،آب و اقامتگاه هایی که مجهز به زمین گلف،پارک طبیعی و بلندترین آبشار منطقه می باشند، دسترسی آسان دارد.

لنکاوی

گشت و گذار در لنکاوی

بازدید از لنکاوی بدون گذراندن وقت در دریا هرگز کامل نمی شود.جت اسکی،قایق سواری،تورهای ماهیگیری یا نشستن در ساحل و لذت بردن از غروب خورشید می توانید تجربه بی نظیری از دریا را به شما بدهد.اگر به دیدن حیوانات محلی این منطقه علاقه دارید،می توانید از یک راهنمای محلی خواهش کنید تا عقاب ها،میمون ها،غارهای پر از خفاش و مکانی امن برای دیدن تمساح ها را به شما نشان دهد.همچنین پیاده روی و دوچرخه سواری در جنگل های بارانی امکان کشف تجربه های جدید را به شما می دهد.برای دیدن مناظر از ارتفاع بیشتر،سوار هلیکوپتر شده و به مزارع برنج از بالا نگاه کنید یا سوار بر بلندترین تله کابین در مالزی شده و از بالای تپه های مات چینگانگ به مناظر خیره شوید.

تفریحات رایگان در لنکاوی

کیف پول خود را در اتاق هتل بگذارید چرا که می خواهیم کارهایی که رایگان می توانید در لنکاوی انجام دهید را به شما معرفی کنیم.

1-موزه برنج Rice Museum

جوان باشید یا نه،این موزه شما را هیجان زده کرده و ذهن شما را پرورش می دهد.

2-داتاران لانگ Daratan Helang

این منطقه شلوغ برای گردشگران و افراد محلی،نقطه ای برای تجمع و گردهمایی می باشد.

3-دوریان پرانگین Durian Perangin

از مشغله های زندگی ماشینی دور شوید و کمی در کنار آب استراحت کنید.

4-کوتا ماهسوری Kota Mahsuri

با ساکنین محلی صحبت کنید تا متوجه شوید که چرا گردشگران زیادی به این مکان سفر می کنند.

5-مسجد ال هانا Al-Hana Mosque

با هر باور و اعتقادی که دارید این مکان مطمعنا حس خوبی به شما انتقال می دهد.

6-ساحل لنکاوی

در ساحل لنکاوی می توانید بهترین لحظه ها به خصوص در زمان طلوع و غروب خورشید را تماشا نمایید.

7-گونونگ رایا Gunung Raya

کوه گونونگ رایا بهترین مناظر را برای عکاسی دارد.

8-پارک چوگم

در این پارک طیف گسترده ای از گیاهان بومی این منطقه را خواهید دید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *