سیشل

هرآنچه باید در مورد سیشل بدانید

سیشل

سیشل در اقیانوس هند و ساحل شرقی آفریقا واقع شده و به سرعت در حال تبدیل شدن به مقصد توریستی استوایی است.جزایر تشکیل دهنده این کشور برای همه مسافران چه کسانی که به دنبال تفریح در سواحل هستند و چه کسانی که در جستجوی گیاهان و جانوران کم نظیر و فرهنگ های محلی هستند،ایده آل است.با وجود بیش از 100 جزیره و تعداد خیلی زیادی جاذبه و سرگرمی که می توانید در سفر به سیشل از آن لذت ببرید،برنامه ریزی برای سفر کمی دشوار خواهد بود و بهتر است که قبل از شروع سفر آگاهی کامل از تمام جوانب داشته باشید.با توجه به این موضوع،گشت تور ،همه چیز از بهترین زمان برای سفر،زیباترین سواحل و برترین جاذبه ها را برای شما لیست کرده است.با خواندن این مطلب هر آنچه برای سفر به سیشل باید بدانید را در می یابید و می توانید بهترین برنامه ریزی را برای سفری ماجراجویانه داشته باشید.

جزایر سیشل:کجا باید اقامت کرد؟

اگرچه کشور سیشل، از 115 جزیره تشکیل شده است اما بازدیدکنندگان نهایتا در یکی از این سه جزیره اقامت می کنند:ماهی Mahe،پراسلین Praslin،لادیگو   La Digue.

ماهی Mahe

ماهی جزیره اصلی و قلب زندگی محلی و صنعت است.با این وجود برخی از زیباترین سواحل در کل مجمع الجزایر سیشل نیز در ماهی قرار گرفته اند.ویکتوریا،پایتخت سیشل نیز در جزیره ماهی واقع شده است.

پراسلین Praslin

دومین جزیره بزرگ سیشل،پراسلین است.پراسلین دارای سواحل شگفت انگیز،گونه های گیاهی و جانوری بی نظیری می باشد.درخت نارگیل دریایی یکی از درختان بومی این منطقه است که بزرگترین میوه جهان را تولید می کند.این درخت تنها در جزیره پراسلین و جزیره های کوچکتر اطراف آن رشد می کند.

لادیگو La Digue

مقصد مشهور دیگر لادیگو است که زیباترین سواحل را در تنها در 10 کیلومتر مربع جای داده است.سواحل این جزیره دارای تخت سنگ های نمکی هستند.

ده ها جزیره کوچکتر دیگر سیشل وجود دارد که بسیاری از آن ها محل اقامت تفریحی خصوصی است.

بهترین زمان بازدید از سیشل

سیشل دارای آب و هوای استوایی در تمام طول سال می باشد که وزش باد،یک فصل بارانی و یک فصل خشک را ایجاد می کند.جوانب مثبت و منفی در مورد بازدید در هر فصل وجود دارد،اما نرخ هتل ها در فصول بارانی کمتر می باشد.

سیشل

فصل خشک در سیشل

فصل خشک در سیشل از ماه می تا سپتامبر با باران های پراکنده اتفاق می افتد.این فصل از سال بهترین زمان برای بازدید گردشگران در نظر گرفته می شود.از ماه ژوئیه تا سپتامبر هوا کمی سرد می شود اما همچنان می توان انتظار روزهای گرم را نیز داشت.در این زمان ممکن است که بادهای زیادی بوزند و شرایط برای شنا کردن در دریا مناسب نباشد اما برای آفتاب گرفتن بهترین موقعیت است.در این فصل از سال تعداد گردشگران اروپایی که می خواهند تعطیلات تابستانی خود را در سیشل بگذرانند رو به افزایش است.

فصل بارانی در سیشل

فصل بارانی در سیشل از اکتوبر اغاز شده و تا آپریل و حتی بعضا تا می نیز ادامه خواهد داشت.پرباران ترین ماه های سال شامل دسامبر و ژانویه است که همزمان با تعطیلات مسافران برای سفر است.با این حال مانند اکثر مناطق گرمسیری باران ها به ندرت در تمام طول روز اتفاق می افتد و اغلب بعد از ظهرها بارش باران زیاد است.دریاها در این بازه زمانی در سال آرام تر هستند و شرایط برای غواصی و شنا در آب مهیا است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *