دفاع مقدس

رونق گردشگری دفاع‌مقدس با تکمیل پارک‌موزه دفاع مقدس

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به احداث بزرگترین پارک‌موزه دفاع مقدس شرق کشور در سمنان گفت: تکمیل پارک‌موزه دفاع مقدس به رونق گردشگری دفاع‌مقدس در سمنان کمک می‌کند.

حبیب‌الله خجسته‌پور 30تیرماه در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری اظهار کرد: استان سمنان از زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های خوبی در گردشگری دفاع مقدس برخوردار است.

وی بر ضرورت بازخوانی ارزش‌های دفاع مقدس، برای مرور رشادت‌های ایثارگران و افزایش وحدت و اتحاد در جامعه تاکید کرد و افزود: برنامه‌های فرهنگی دفاع مقدس با رویکردهای اجتماعی در استان برگزار شود و نقش آحاد جامعه در اجرای این برنامه های ارزشی برجسته باشد.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌های ویژه چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان سمنان تنها مختص به یک هفته نیست بلکه در طول سال برنامه‌های ارزشی در نظر گرفته شده و اجرا شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: متولیان برگزاری برنامه‌های گرامیداشت دفاع مقدس به گونه ای برنامه‌ریزی کنند که اجرای این برنامه‌ها تحت تاثیر شیوع کرونا ویروس قرار نگیرد.

خجسته پور ادامه داد: کرونا ویروس در برگزاری بسیاری از برنامه‌ها در استان و کشور مشکلاتی ایجاد کرد و مسئولان امر با دقت نظر نسبت به شیوع این ویروس، در برگزاری بزرگداشت دفاع مقدس اقدام کنند.

وی اضافه کرد: دشمنان برای نسل جوان و نوجوان با هجمه‌های فرهنگی برنامه‌های شومی تدارک دیدند که با نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بخشی زیادی از این توطئه‌ها خنثی می‌شود.

خجسته پور ادامه داد: با اجتماعی شدن برنامه های دفاع مقدس، آحاد جامعه درگیر این رویدادهای مهم خواهند شد و به سوالات بسیاری از نظریه‌های نوجوانان و جوانان در ارتباط با جنگ تحمیلی پاسخ داده خواهد شد.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت فضای‌ مجازی برای معرفی ارزش‌های دفاع مقدس، راهکاری ارزشمند است و کاربران پرتلاش شبکه های اجتماعی با تعیین ساز و کارهای اصولی برای معرفی رشادت های شهدا و ایثارگران جنگ تحمیلی پای کار بیایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: یک رویداد خبری منفی یا مثبت با هشتک خاص و حضور همه جانبه کاربران در فضای مجازی می‌تواند به تِرنَد و هشتگ اول در سطح بین المللی تبدیل شود و جریان سازی های خاصی در این شبکه های اجتماعی می تواند ایجاد شود که باید با توجه به ظرفیت فضای مجازی از این منبع مهم اطلاع رسانی برای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره برد.

خجسته پور اضافه کرد: استان سمنان زیرساخت‌های خوبی برای جذب گردشگر و خودروهای عبوری در قالب گردشگری دفاع مقدس دارد که باید با تکمیل باغ موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان برای اجرای طرح‌های گردشگری در منطقه هم اقدام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: همدلی و وحدت مردم در نبرد حق علیه باطل و هشت سال دفاع مقدس در این مقطع زمانی و در جنگ اقتصادی دشمنان علیه ملت شریف ایران هم تداوم یابد.

خجسته‌پور افزود: باید مردم شریف ایران به این موضوع مهم توجه کنند که کشور در زمان حاضر به معنای واقعی در جنگ اقتصادی به سر می‌برد و لازم است اتحاد و همدلی دوران هشت سال دفاع مقدس در این مقطع زمانی هم ادامه یابد.

وی خاطر نشان کرد: در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس، ارزش‌های نهادینه شده این انقلاب شکوهمند بار دیگر مرور و فرهنگ ناب و اعتقادی مردم در همراهی با مسئولان در گره گشایی از مشکلات بار دیگر تکرار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس ، تهمت و تخریبی از سوی هیچ فردی به مسئولان صورت نمی گرفت و وحدت و اتحاد مردم فراگیر و زبانزد بود.

خجسته پور تصریح کرد: در جنگ اقتصادی ارزش های دفاع مقدس برای همگان بیان شود و در این شرایط سخت اقتصادی همدلی و وحدت رکن مهم برای عبور از توطئه و دشمنی‌ها است.

وی اضافه کرد: در این مقطع زمانی لازم است مردم در کنار مسئولان از سرداران جنگ اقتصادی حمایت کنند و این روزها نقش کارگران عزیز و تولیدکنندگان که در خط مقدس جنگ اقتصادی قراردادند، بسیار برجسته است.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *