انزلی

ورود تورهای گردشگری خارج از استان به انزلی ممنوع است

فرماندار بندر انزلی با تاکید بر جلوگیری از برگزاری مراسم جشن و عروسی به ویژه در روستاها گفت: ورود تورهای گردشی و تفریحی به هر شکلی از خارج استان به بندر انزلی ممنوع است.

تورهای گردشگری
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، اسماعیل میرغضنفری افزود: با وجود اینکه باید واقعیت‌ها به مردم اعلام شود اما در حال حاضر برای مدیریت بار روانی این بیماری از ارائه آمار پرهیز شود.

وی با اظهار تشکر از تلاش کادر بهداشت و درمان شهرستان در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا گفت: متاسفانه برخی در خفا جشن‌های عروسی را برگزار می‌کنند که با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی و دستگاه قضایی با اینگونه موارد برخورد می‌شود.

فرماندار بندر انزلی با تاکید بر ضرورت اجرای مستمر بازرسی‌ها با نماینده بهداشت و فرمانداری از مجموعه ادارات در خصوص رعایت موارد بهداشتی خاطر نشان کرد: در هفته‌های نخست شیوع ویروس کرونا مردم شاهد گند زدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی بودند که بار روانی مثبتی در جامعه داشت که متاسفانه این امر کمرنگ شده و فرمانداری با استفاده از ارتباطات موجود و ظرفیت‌های استانی، مواد ضدعفونی را تهیه می‌کند و در اختیار دستگاه‌های خدمات‌رسان قرار می دهد تا بار دیگر ضدعفونی مراکزی که تردد مردم در آن زیاد است به صورت حداقل دو روز در میان انجام شود.

میرغضنفری با اشاره به لزوم کنترل قیمت‌ها در بازار با تشدید بازرسی‌ها گفت: برخی گرانی‌ها در کشور عمومی است اما اینکه یک محصول در انزلی پنج قیمت متفاوت داشته باشد پذیرفتنی نیست.

فرماندار بندرانزلی در گیلان با اشاره به لزوم اطلاع‌رسانی بازرسی‌ها و برخوردهای قانونی با مردم افزود: در چند روز اخیر شکایت‌هایی از سوی برخی در خصوص مستاجران انجام شده که از دستگاه قضایی می‌خواهیم تا اطلاع ثانوی هیچ‌گونه حکم تخلیه برای مستاجران صادر نشود.

منبع:همشهری

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *