الندان

دریاچه الندان از ظرفیت های مهم گردشگری مازندران است

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران از دریاچه الندان به عنوان یکی از ظرفیت های مهم گردشگری و طبیعی استان یاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیف‌الله فرزانه پیش ازظهر سه شنبه در جلسه بررسی مسائل گردشگری استان اظهار داشت: دریاچه الندان یکی از ظرفیت‌های مهم گردشگری و طبیعی در استان است که در سال ۹۴ در فهرست آثار میراث طبیعی ایران به ثبت رسید و هرگونه اقدام در این اثر ارزشمند، باید بر اساس ضوابط و قوانین صورت پذیرد.

وی با اشاره به توسعه گردشگری و رونق اقتصادی در استان، افزود: جوامع محلی نقش مهمی در تحقق این موضوع خواهند داشت و قطعاً نفع اصلی این موضوع برای آن منطقه خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، گفت: حضور سرمایه‌گذار بخش خصوصی در میراث طبیعی چشمه سورت، به‌زودی نتایج خوبی را به همراه خواهد داشت و قطعاً انتخاب دقیق سرمایه‌گذار و شرح خدمات متناسب با ظرفیت‌های گردشگری، نوید خوبی برای توسعه در این بخش خواهد بود.

فرزانه همچنین ضمن قدردانی از پیگیری‌های نماینده شهرستان در موضوعات مختلف گردشگری، صنایع‌دستی و میراث فرهنگی، مطالبه اصلی مرکز استان در خصوص تأسیس موزه‌ها با همکاری شهرداری ساری را یادآور شد و گفت: این اداره کل خواستار پیگیری بیشتر تمام مسئولان به‌خصوص نمایندگان مجلس شورای اسلامی، برای تغییر وضعیت تنها موزه شهر ساری آن‌هم با توجه به بنای در معرض خطر و آسیب آن است.

منبع:خبرگزاری مهر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *