شهمیرزاد

شهر نمونه گردشگری بین‌المللی شهمیرزاد صاحب پیست دوچرخه سواری شد

اولین پیست دوچرخه سواری شهرستان مهدیشهر در شهر نمونه گردشگری بین‌المللی شهمیرزاد افتتاح شد.

دکتر عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس ‌شورای اسلامی در این آیین با تقدیر از شهرداری این شهر گردشگری اظهار کرد: راه‌اندازی این پیست یک کار ماندگار است، چرا که حضور مردم در این‌ اماکن، افزایش شور و نشاط، شادابی و سلامت را به همراه داشته و لبخند را بر لبان شهروندان می‌نشاند.

این نماینده مردم بر لزوم توجه بیشتر به ایجاد زیرساخت‌های تفریحی و ورزشی تاکید کرد و افزود: باید تلاش شود تا پروژه های دیگری در شهر بین المللی گردشگری شهمیرزاد اجرایی شود تا مردم بتوانند از پتانسیلهای بالای این شهر استفاده کنند.

وی ادامه داد: پروژه پیست دوچرخه سواری و میسر پیاده روی سلامت شهمیرزاد، برای سلامت جسم و جان، و همچنین نشاط اجتماعی مردم این شهر و مسافران آن بسیار ارزشمند است.

گلرو با اشاره به نامگذاری این پیست به نام یکی از شهدای شهمیرزادی خاطرنشان کرد: به روح بلند شهید والا مقام مدافع سلامت، دکتر عبدالرضا رودباری که این‌ پروژه به نام این شهید عزیز مزین‌ گشته، درود فرستاده و یادش را گرامی می داریم.

لقمانیان، شهردار شهمیرزاد نیز گفت: این ‌پیست که بالغ بر ۸ هزار متر مربع وسعت دارد با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان، افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به دیگر پروژه آماده افتتاح این شهرداری خاطرنشان کرد: همچنین مرکز تجاری ۲۸ واحدی شهمیرزاد نیز به وسعت ۴ هزار مترمربع و عیانی ۲۴۰۰‌ متر مربع با اعتبار بالغ بر سه میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

شهردار شهمیرزاد خواستار کمک مسوولان به شهرداری این شهر نمونه گردشگری شد و گفت: با محدودیت های درآمدی که برای شهرداری‌ها و خصوصا شهرداری شهمیرزاد در ایام شیوع کرونا ایجاد شده انتظار می‌رود که مساعدت و همکاری بیشتری صورت گیرد.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *