مشهد

سفر به مشهد تا اطلاع ثانوی ممنوع!

مشهد از نظر میزان ابتلا به کرونا همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد و متولیان حوزه سلامت سفر به مرکز استان خراسان رضوی را از نظر عقلی و اخلاقی تا اطلاع ثانوی ممنوع می‌دانند.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین بحرینی، سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در خراسان رضوی گفت: این استان ‌هم‌اینک در شرایط بسیار حساسی ازنظر شیوع ویروس کرونا و هم‌زمانی آن با بیماری فصلی آنفلوانزا قرارگرفته است. تعداد بیماران بستری‌شده مبتلا به کرونا و مرگ ناشی از ابتلا به این بیماری در مشهد و دیگر مناطق این استان دوباره روند صعودی پیداکرده است. با توجه به تنگناهای موجود هرگونه تجمع و پیاده‌روی گروهی مذهبی در ایام پایانی ماه صفر به خاطر پیشگیری از شیوع ویروس همه‌گیر کرونا ممنوع است.

وی بیان کرد: برخی شهروندان استفاده از ماسک و رعایت دستورات بهداشتی پیشگیرانه را کنار گذاشته‌اند که وضعیتی خطرناک برای انتقال ویروس کرونا آن‌هم در آستانه فصل سرد سال است. مردم و به‌ویژه هیات‌های عزاداری همچنان باید دستورالعمل‌های بهداشتی به‌ویژه استفاده از ماسک، شستن دست‌ها، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از سفر را جدی بگیرند.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در خراسان رضوی از زائران بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) خواست عزاداری‌ها و سوگواری‌های ایام محرم و صفر امسال را در شهرهای خود برگزار کنند و از سفر به مشهد و خراسان رضوی بپرهیزند.

منبع:همشهری

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *