تبریز

هتل های قدیمی تبریز

شهر تبریز بیشتر از 3500 سال قدمت و 2167 کیلومترمربع مساحت و حدودا دو میلیون جمعیت دارد. از این ‌رو بعد از مشهد و تهران سومین شهر بزرگ ایران شناخته می‌شود. البته در دوره صفویان پنجمین شهر بزرگ جهان بود و در عصر قاجار نیز از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شهرهای ایران محسوب می‌شد.

در زمان چوپانیان، خوارزمشاهیان، ایلخانان، جلایریان، صفویان، اتابکان، آق قویونلو، قره قویونلو و تیموریان پایتخت سیاسی ایران تبریز بود. به‌دلیل همین قدمت و اهمیت این شهر پر از دیدنی‌های تاریخی است که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست. برای دیدن این جاذبه‌ها این مطلب را بخوانید تا در رزرو هتل تبریز بتوانید بهترین انتخاب را کنید.

 هتل پتروشیمی

یکی از هتل های‌ چهار ستاره که در منطقه‌ای خوش آب‌وهوا واقع شده است و سال ساخت آن به 1378 برمی‌گردد. به‌تازگی و در سال 1397 برای ارتقا کیفیت خدمات آن را بازسازی کردند. ساختمان هتل در پنج طبقه و 26 اتاق ساخته شده و معماری آتریوم (فضای باز میانی) دارد. اگر قصد دارید در مدت اقامت خود از دیدنی‌های تبریز هم بازدید کنید، هتل پتروشیمی یکی از بهترین گزینه‌ها بین هتل های تبریز خواهد بود. تله‌کابین عون‌بن‌علی، برج خلعت‌پوشان، مجتمع تجاری لاله، پارک و موزه ادبی شهریار و… ازجمله دیدنی‌های نزدیک به این هتل هستند. رستوران این هتل با ظرفیت 400 نفری و سرو انواع غذاهای لذیذ و خوش‌عطر یکی از ویژگی‌های مثبت هتل پتروشیمی محسوب می‌شود. شما بدون دغدغه ظرفیت می‌توانید مراسم و دورهمی خود را در این رستوران برگزار کنید.

از دیگر امکانات هتل پتروشیمی می‌توان پارکینگ با ظرفیت 26 خودرو و به‌صورت رایگان، حمام (دوش یا وان)، آب رایگان، صبحانه، لوازم بهداشتی، مینی‌بار با هزینه، روم‌سرویس، سیستم گرمایش و سرمایش، صندوق امانات، سالن ورزشی، استخر، سونا، سالن بیلیارد، فکس، فتوکپی، پرینتر، خدمات بیدارباش، لاندری، پذیرش 24 ساعته، کافی‌نت، ماساژ، پارک کودک، کتابخانه، زمین ورزشی، خدمات خانه‌داری، اتاق چمدان، جکوزی و سیستم تهویه مطبوع را نام برد. از امکانات هتل هم می‌توان فهمید که امکانات رفاهی مناسبی دارد و حتی برای سرگرمی مسافران نیز برنامه‌هایی درنظر گرفته است. پس با انجام رزرو هتل تبریز اقامت در این هتل را ازدست ندهید.

واحد اقامتی جهانگردی تبریز

این اقامتگاه ویلایی شامل پنج اتاق است و در ائل‌گلی واقع شده که یکی از نمادهای اصلی شهر تبریز به حساب می‌آید. مجتمع گردشگری-جهانگردی تبریز در سال 1342 فعالیت خود را آغاز کرده و بازسازی آن به 1397 برمی‌گردد. پنج سوئیت این اقامتگاه در سکوی پنج و 40 چادر و به‌صورت کمپین در سکوهای مشرف به استخر طبیعی واقع شده است. این هتل باسابقه، با فراهم‌آوردن یک فضای آرامش‌بخش سعی دارد تا اقامتی به‌یادماندنی برای مسافران خود رقم بزند. پارکینگ این هتل با ظرفیت 30 خودرو و به‌صورت رایگان دغدغه پارک و امنیت اتومبیل را از مسافران می‌گیرد. شاید تنها نقصی که این اقامتگاه داشته باشد، نبود رستوران است. البته باید این نکته را درنظر داشته باشید که کنار این واحد اقامتی می‌توانید رستوران متناسب با سلیقه خودتان را پیدا کنید. همچنین امکان پخت‌وپز در اتاق نیز وجود دارد. باقی امکانات شامل حمام، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس‌بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی، چای‌ساز، پذیرش 24 ساعته، مینی‌بار، پرینتر، فضای سبز، اینترنت، فکس و خدمات خانه‌داری می‌شود.

هتل دریا

این هتل با اینکه کنار دریا واقع نشده، اما به این نام و در شهر زیبای تبریز قرار گرفته و قدمت آن حدود 40 سال است. سال بازسازی آن با 1382 بازمی‌گردد و قرارگرفتن در یکی از بهترین مناطق تبریز دلیل محبوبیت این هتل سه ستاره به‌حساب می‌آید. ساختمان هتل در پنج طبقه و 104 اتاق همراه امکانات رفاهی مناسب ساخته شده است. رستوران این هتل نیز برای کسانی که دنبال شکم‌گردی هستند، یک گزینه مناسب محسوب می‌شود؛ زیرا با سرو غذاهای خوش‌عطر و لعاب هوش از سرتان خواهد برد! پارکینگ این هتل با ظرفیت 20 خودرو و به‌صورت رایگان در خدمت مسافران عزیز خواهد بود.

همچنین برای گذراندن اوقات‌فراغت می‌توانید از اینترنت، استخر، چایخانه سنتی، سونا، ماساژ و وسایل بدنسازی استفاده و اقامت خود را منحصربه‌فردتر کنید. از دیگر امکانات اتاق‌ها و هتل می‌توان به صبحانه، آب رایگان، حمام، سرویس‌بهداشتی فرنگی و ایرانی، سیستم گرمایش و سرمایش، لوازم بهداشتی، تلویزیون، فکس، فتوکپی، پرینتر، خدمات بیدارباش، سیستم تهویه مطبوع، پذیرش 24 ساعته و خدمات خانه‌داری اشاره کرد.

هتل آپارتمان زیبا

این هتل تک ستاره در خیابان ارگ و در سال 1391 ساخته شده است. البته به‌دلیل ارتقای سطح کیفیت خدمات در سال 1396 بازسازی شد. دسترسی آسان به برخی از مکان‌های دیدنی مانند بازار سنتی تبریز، مسجد کبود، بازار ارگ، خانه شهریار، میدان ساعت و… از نکات مثبت هتل به شمار می‌روند. پرسنل این هتل سعی می‌کنند تا خاطره خوشی از اقامت در هتل زیبا در ذهن شما حک کنند. پذیرش 24 ساعته هتل هم در هر ساعت از شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به مسافران تبریز است.

بیشتر بخوانید :

با اینکه این هتل یک ستاره دارد؛ اما صمیمیت آن از هتل‌های چندستاره بیشتر بوده و همین دلیلی برای محبوبیت آن میان هتل های تبریز شده است. هزینه پایین این هتل برای کسانی که بودجه کمی برای سفر خود کنار گذاشته‌اند، بسیار مناسب به‌نظر می‌رسد که البته این هزینه کم و پایین ضربه‌ای به شیک‌بودن این هتل نزده است. از دیگر امکانات اتاق‌ها و هتل می‌توان به روم‌سرویس، حمام و لوازم بهداشتی، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه مطبوع، امکان پخت‌وپز، اینترنت، صندوق امانات، فتوکپی، فکس، پرینتر، تاکسی‌سرویس، اتاق چمدان، صرافی، خدمات باربری، خدمات بیدارباش، سیستم تهویه مطبوع و خدمات خانه‌داری اشاره کرد. هریک از هتل‌های ذکرشده اگر باب سلیقه شما بود، با استفاده از رزرو هتل تبریز می‌توانید رزرو خود را به‌صورت اینترنتی و به‌راحتی انجام دهید.

منبع:همشهری

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *