کمپینگ گردشگری

احداث کمپینگ گردشگری جزیره بوموسی آغاز شد

 مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: احداث کمپینگ گردشگری جزیره بوموسی با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال از محل اعتبارهای ملی این اداره‌کل در هفته جاری آغاز شد.

رضا برومند روز دوشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث این کمپینگ شامل ساخت آلاچیق، غرفه صنایع دستی، زمین ورزشی، سرویس بهداشتی، نمازخانه، حمام، سوئیت، برج نور، آبنما، پیاده‌رو و محوطه سازی است.

وی ادامه داد: جزیره سوق الجیشی بوموسی با توجه به تقاضای بالای سفر گردشگران داخلی به آن بایستی برای پذیرایی از آن‌ها به زیرساخت‌های گردشگری مجهز شود و احداث این کمپینگ در این راستا آغاز شده است.

وی اضافه کرد: این امر به تدریج زمینه حضور سرمایه‌گذاران برای ایجاد تاسیسات گردشگری بیشتر و افزایش مستقیم و غیر مستقیم درآمد ساکنان جزیره ابوموسی را فراهم می‌آورد.

جزیره بوموسی با وسعتی حدود ۱۲ کیلومتر مربع در ۷۵ کیلومتری بندرلنگه و ۵۷ کیلومتری شرق جزیره سیری قرار گرفته و دارای ساحلی بسیار زیباست.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان خاطر نشان کرد: مناقصه احداث کمپینگ گردشگری جزیره بوموسی در مرداد ماه با ترک تشریفات انجام و کار به شرکت «داش سازه ساحل» سپرده شد.

جزیره بوموسی از شمال به جزیره تنب کوچک، از غرب به جزیره سیری، از جنوب و شرق به امارات متحده عربی نزدیک است و سفر دریایی از بندرلنگه به این جزیره حدود سه زمان می‌برد.

منبع:ایرنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *