گردشگری

زیرساخت‌های گردشگری دفاع مقدس در خوزستان فراهم می‌شود

استاندار خوزستان گفت:خوزستان نقش مهم و ماندگاری در دفاع مقدس دارد و لازم است زیرساخت‌های گردشگری دفاع مقدس در استان فراهم شود.

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، غلامرضا شریعتی در ارتباط ویدئوکنفرانسی با موضوع بررسی میزبانی خوزستان از جشنواره بین المللی فیلم کوتاه رسام اظهار داشت: امنیت و سلامت دو نعمت مجهول در فرمایشات ائمه و بزرگان است که یادآوری آن باعث قدردانی از خودگذشتگی های بزرگان و شهدای این مرز و بوم می‌شود.

وی با تاکید بر استوار بودن در مسیر گفتمان دفاع مقدس افزود: ما در این مسیر استوار هستیم. جشنواره رسام و گفتمان دفاع مقدس نیز به همین منظور در تقویم استان ثبت خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: استقبال از این جشنواره هم در داخل و هم در خارج از کشور 25 درصد افزایش پیدا کرد و این نشان دهنده رسیدن پیام دفاع مقدس به مخاطب در داخل و خارج از کشور است.

شریعتی با بیان اینکه‌ خوزستان دروازه تشییع به ایران است بیان داشت: وقتی مبارزه رنگ و بوی‌ ملی دینی و ایرانی به خود می‌گیرد دفاع همواره با پیروزی همراه است.

وی اظهار داشت: 8 سال دفاع مقدس نمونه بارز از این پیروزی مقاومت دینی بر باطل است است.کشور تازه پیروز در انقلاب این چنین در مقابل تمام دنیای ظلم و استکبار ایستاد و پیروز شد و یک وجب از خاکش را هم به دشمن نداد.

استاندار خوزستان با تاکید نقش مهم و ماندگار خوزستان در دفاع مقدس گفت: خوزستان باید این مسیر را طی کند تا یکی از نمادهای گردشگری دفاع مقدس شود تا یاد سرباران وطن، مدافعان انقلاب و اسلام فرزندان خالص پاک این مملکت زنده نگه داشته شود.

منبع:تسنیم

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *