سافاری

توسعه فعالیت‌های سافاری با افتتاح منطقه کامان و زرشک

حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تلاش می‌کند تا با استفاده از ظرفیت‌های منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک، فعالیت‌های سافاری را در استان قزوین توسعه دهد.

به گزارش ایلنا، حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تلاش می‌کند تا با استفاده از ظرفیت‌های منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک، فعالیت‌های سافاری را در استان قزوین توسعه دهد.

با توجه به سفر علی اصغر مونسان (وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به استان قزوین)، مسئولان و اعضای حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان قزوین با استقبال و شرکت در مراسم افتتاحیه مجموعه تفریحی در منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک حاضر شدند.

مراسم افتتاحیه منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک روز سه شنبه نهم دی ماه ۹۹ با حضور وزیر گردشگری، استاندار قزوین و سایر مسئولان و فعالان بخش گردشگری برگزار شد.

اردشیر درویشی (مدیر حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی) ضمن قدردانی از حسن توجه وزیر و ابراز خرسندی از افتتاح مجموعه گردشگری کوهستانی کامان و زرشک، گفت: بی‌شک افتتاح این مجموعه گردشگری کوهستانی می‌تواند نقطه عطفی در فعالیت‌های سافاری، طبیعت گردی و گردشگری استان قزوین باشد.

حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در تلاش است با هدف توسعه و تسهیل اتومبیلرانی، سافاری و گردشگری ضمن حفظ شیوه نامه‌های نگهداری و حفظ محیط زیست و طبیعت، برنامه‌های متعددی را در این منطقه اجرا کند.

منبع:ایلنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *