صدرا

صدرا نخستین شهر جدید کشور که هتلدار می‌شود

مدیرکل فرهنگی معاونت گردشگری استانداری فارس اعلام کرد که مشکلات ساخت نخستین هتل شهر جدید صدرا مرتفع شده و این پروژه به زودی آماده بهره برداری میشود.

سید مجتبی علوی افزود: برای نخستین بار در کشور، بخش خصوصی حاضر به احداث هتل در یک شهر جدید شده و با توجه به ظرفیت بخش گردشگری در ایجاد اشتغال، چنین اقداماتی مورد تاکید و حمایت مجموعه مدیریتی استان فارس قرار داشته است.

به گزارش ایسنا به نقل از معاونت گردشگری استانداری فارس، علوی گفت: احداث هتل ۵ ستاره در شهر جدید صدرا با توجه به دسترسی این شهر به مناطق گردشگری مختلف تاریخی، طبیعی و خدماتی که در حوزه سلامت ارائه می‌شود، می‌تواند بستر ساز رونق صنعت گردشگری در این منطقه و ایجاد اشتغال باشد.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه پیشرفت فیزیکی هتل ۵ ستاره شهر جدید صدرا، ۱۴ هزار متر و مساحت آن ۱۶ هزار متر است، گفت: این هتل بیش از ۵۰۰ تخت به ظرفیت اقامتی استان فارس اضافه خواهد کرد.

علوی یادآور شد که قرار گرفتن بیمارستان‌های پیوند و سوانح و سوختگی در شهر صدرا، ارائه بخشی از خدمات حوزه سلامت را به این منطقه معطوف کرده است، خاطرنشان کرد که ایجاد ظرفیت اقامتی در شهر جدید صدرا می‌تواند در رونق گردشگری سلامت بسیار تاثیرگذار باشد.

مدیرکل فرهنگی معاونت گردشگری استانداری فارس خاطرنشان کرد که احداث این هتل برای ۲۰۰ نفر به شکل مستقیم ایجاد اشتغال خواهد کرد.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *