نوروزگاه

جشن نوروز در کاخ مروارید کرج برگزار می‌شود

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: برنامه‌های نوروز امسال در بحث گردشگری در استان‌های مختلف از جمله البرز متاثر از تصمیم ستاد ملی کرونا و وضعیت شیوع این ویروس خواهد بود.سعید دوستانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در صورت تشکیل ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی و دریافت مجوز از ستاد ملی کرونا برخی از اماکن و فضاهای گردشگری البرز میزبان مسافران و شهروندان البرزی خواهند بود، اظهار کرد: در صورت ایجاد زیرساخت‌ها و شرایط لازم نوروز امسال درهای کاخ سلیمانیه به روی بازدیدکنندگان باز می‌شود.

وی ادامه داد: البته با توجه به شیوع کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فروش بلیط به صورت محدود و در فواصل زمانی معینی انجام می‌شود.

وی توضیح داد: در تلاشیم در ایام نوروز زمینه بازدید از موزه جانور شناسی البرز که در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران واقع شده را فراهم کنیم تا مردم بتوانند از جاذبه‌های منحصر به فرد این مجموعه دیدن کنند.

این مسئول اضافه کرد: در کنار موارد مذکور، قرار است طبق روال سال‌های گذشته نوروز امسال هم شاهد برپایی جشن نوروزگاه در محوطه کاخ مروارید باشیم.

دوستانی افزود: برگزاری برنامه‌های مختلف در پارک جهان‌نما و همچنین ایجاد امکان بازدید از محوطه تپه ازبکی از دیگر برنامه‌های احتمالی نوروز امسال است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: بدون شک برنامه‌های نوروز امسال در بحث گردشگری در استان‌های مختلف از جمله البرز متاثر از تصمیم ستاد ملی کرونا و وضعیت شیوع این ویروس خواهد بود.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *