تکسیم

نزدیکترین هتل ها به میدان تکسیم استانبول را بشناسید

تکسیم یا Taksim مرکز شهر بزرگ استانبول است. در این مطلب نزدیکترین هتل ها به میدان تکسیم را معرفی کنیم. گفتنیست این مطلب صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد و تا ریشه کن شدن کرونا جنبه تبلیغاتی ندارد. انجام هر گونه سفر منوط به صدور مجوز از ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

میدان تکسیم در نیمه غربی و سمت اروپایی شهر قرار داشته و جاذبه‌های زیادی در اطراف آن شکل گرفته‌اند. چه از نقطه نظر گردشگری و مکان‌های تاریخی و چه از دیدگاه تفریح و خرید، اطراف این میدان بهترین مکان به منظور اقامت به شمار می‌رود، در غیر این صورت در تور استانبول خود، به خاطر وسعت بسیار زیاد شهر، بیشتر وقت خود را در مسیرهای درون شهری تلف خواهید کرد!

از طرفی تکسیم را به عنوان قلب سیستم حمل و نقل عمومی شهر می‌شناسند. اگر بخواهید با وسایل حمل و نقل عمومی  به این سو و آن سو بروید، هیچ مکانی بهتر از Taksim برای اقامت پیدا نخواهید کرد.

پایانه اتوبوسرانی اصلی و ایستگاه متروی مرکزی در همینجا واقع شده و به سادگی می‌توانید به دیگر نقاط شهر، حتی نیمه شرقی و آسیایی استانبول آن سوی تنگه بسفر، بروید. این موضوع یکی دیگر از دلایل توصیه اقامت و رزرو هتل در استانبول نزدیک به میدان تکسیم است.

هتل های نزدیک و اطراف میدان تکسیم

هتل چهار ستاره تکسیم مترو پارک استانبول

در صورت اقامت در این هتل، علاوه بر دسترسی به امکاناتی مناسب در ازای هزینه‌ای قابل قبول، تا میدان تقسیم کمتر از ۱۰۰ متر فاصله خواهید داشت. اگر جزو توریست‌هایی هستید که در محل اقامت خود بند نشده و دائما، طی یک تور مسافرتی، در شهر به گشت و گذار می‌پردازید، هتل تکسیم مترو پارک برایتان یکی از بهترین گزینه‌ها و جزو نزدیکترین هتل ها به میدان تکسیم است!

این هتل دارای رستورانی مجزا است، هر چند با توجه به مجاورت به مرکز شهر و در نتیجه آن بی‌شمار رستوران باکیفیت، بود و نبودش اهمیتی پیدا نمی‌کند! در بین هتل های نزدیک به میدان تکسیم تکسیم مترو پارک جزو معدود مواردی است که چشم‌اندازی رو به دریا از اتاق‌ها ارائه می‌کند.

اگر خوش شانس بوده و در صورت وجود ظرفیت در چنین اتاق‌ها یا سوئیت‌هایی اقامت پیدا کنید، خاطره‌هایی به یادماندنی رقم خواهید زد.

هتل تکسیم لاین استانبول

3تکسیم لاین جزو نزدیکترین هتل ها به میدان تکسیم بوده و در وب سایت Booking از آن به عنوان یکی از پرفروش‌ترین‌ها در بزرگترین شهر ترکیه یاد شده است. اینجا با وجود قرارگیری در دسته‌بندی چهار ستاره‌ها، دارای سالن ورزشی مجهز، سونا و حمام ترکی داخل مرکز اسپا است.

به این ترتیب می‌توانید بعد از یک روز گشت و گذار در شهر، انرژی از دست رفته خود را با شنا کردن یا دریافت ماساژ کسب کنید!

تکسیم لاین جزو نزدیکترین هتل ها به میدان تکسیم است، به همین دلیل به مهمترین مکان‌های دیدنی شهر و از طرفی سیستم حمل و نقل عمومی دسترسی نزدیک دارید. البته یک سری نظرات منفی نیز درباره آن شنیده می‌شود. بهتر است نگاهی به سایر هتل‌ها و امکانات آن‌ها نیز انداخته و سپس تصمیم‌گیری کنید.

هتل ۵ ستاره مارمارا استانبول

اگر بین هتل های نزدیک به میدان تکسیم به دنبال یک پنج ستاره لوکس هستید، مارمارا تکسیم را جزو گزینه‌های انتخابی خود قرار بدهید. با وجود بی‌شمار هتل در شهر استانبول، به انتخاب وب سایت Booking بزرگترین مرجع معرفی هتل‌های دنیا، اینجا یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود.

یکی از مزیت‌های بسیار مهم آن، که در تصویر زیر نیز به خوبی پیداست، داشتن چشم‌انداز به تنگه بسفر از اتاق‌های هتل مارمارا تکسیم است.

با بررسی نظرات بسیاری از گردشگرانی که پیشتر در این هتل اقامت پیدا کرده‌اند، به فوق‌العاده بودن آن پی بردیم. تعداد زیادی از گردشگران، هتل مارمارا تکسیم استانبول را بالاتر از حد انتظار خود خطاب کردند! هر آن چه یک توریست در طول سفرش نیاز دارد، در اینجا فراهم است.

نه تنها به امکاناتی بی‌نظیر در حد بهترین پنج ستاره‌ها دسترسی دارید، بلکه در بهترین قسمت شهر با دسترسی فوق‌العاده نیز ساکن شده‌اید. به این ترتیب، ترکیب بهترین دسترسی و امکانات تفریحی و رفاهی در مشتتان قرار دارد.

هتل ۴ ستاره کارتون استانبول

یکی از جذابیت‌های این هتل، داشتن یک سالن غذا با چشم‌انداز پانورامیک است. به این ترتیب حین سرو انواع غذاهای لذیذ یکی از نزدیکترین هتل ها به میدان تکسیم به صورت ۳۶۰ درجه‌ای شهر بزرگ استانبول را تماشا خواهید کرد. امکانات تفریحی خاصی توسط هتل کارتون ارائه نشده و مهمترین ویژگی آن را باید مجاورت با مرکز شهر دانست.

نباید از این هتل انتظار زیادی داشت. امکانات کل مجموعه و همچنین اتاق‌ها و سوئیت‌ها در حد عادی است. همین موضوع سبب شده برخی گردشگران در نظرات خود درباره آن در وب سایت‌های مختلف، دست به گله و شکایت بزنند. البته، افرادی خوش‌گذرانی که عادت به اقامت زیاد در هتل نداشته و بیشتر به گشت‌زنی در شهر می‌پردازند، هیچ مشکلی با هتل کارتون نخواهند داشت.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *