شیراز

تکمیل پازل گردشگری شیراز به توسعه امکانات تفریحی می‌انجامد

رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز گفت: ناگوار است که شیراز را همواره با شهرهای دیگر مقایسه می‌کنند و امیدواریم با تکمیل پازل گردشگری، اهالی این شهر از امکانات رفاهی و تفریحی آن بهره‌مند شوند.

سولماز دهقانی بعدازظهر شنبه ۲۵ بهمن در آیین آغاز عملیات اجرایی پارک آبی این کلانشهر با اشاره به اینکه شهروندان سال‌ها از پروژه‌های اینچنینی محروم بوده‌اند، گفت: همانگونه که شیراز با عنوان شهری فرهنگی، ادبی و مذهبی با هوای پاک و مناظر بکر طبیعی شناخته می‌شود، پروژه‌های تفریحی نیز آن را تکمیل می‌سازد و محیط بانشاط ‌تری برای زندگی فراهم می‌کند.

او با اشاره به اینکه شهر زیست‌پذیر باید بتواند تمام نیازهای روحی، روانی، معنوی و فیزیکی شهروندان را تامین کند، گفت: آنچه باید بیش از پیش در اولویت مجموعه مدیریت شهری قرار گیرد، توجه به خواست و نیازهای مختلف شهروندان است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: مجموعه شهرداری و شورای شهر بارها در عمل نشان داده است که برای رضایت شهروندان تلاش می‌کند.

دهقانی با بیان اینکه در طول دوره پنجم باید درباره مفهوم شهر انسان‌محور بیش از این سخن می‌رفت، گفت: این ظرفیت فراهم بود که این موضوع را بیشتر واکاوی کنیم و هم‌اکنون نیز از مجموعه مدیریت شهری، امروز و آینده فارغ از هرگونه جهت‌گیری انتظار می‌رود همواره به مطالبات شهروندان به‌منزله اساس برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌ها توجه کند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز همچنین نوید داد که شهربازی شیراز به همت شهردار این شهر و مدیران این مجموعه در آینده نزدیک راه‌اندازی شود.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *