اقتصاد گردشگری

اقتصاد گردشگری نیازمند حمایت جدی است

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اقتصاد گردشگری به دلیل آسیب های شرایط شیوع کرونا نیازمند حمایت جدی است.

دکتر”محمدرضا پورابراهیمی” اظهار کرد: با توجه به موقعیت های گردشگری استثنایی در کرمان امروز وزرای گردشگری ایران و ونزوئلا به کرمان سفر می کنند و بازدید از مراکز تاریخی و میراثی و باستانی مرکز این استان را در دستور کار خود دارند.

وی افزود: امروز افتتاح موزه طلا و جوهرات کرمان در صدر برنامه های سفر وزرای گردشگری ایران و ونزوئلا قرار دارد.

پورابراهیمی تاکید کرد: بازدید از آثار تاریخی شهر ماهان و نیز حضور در مجموعه گردشگری شهداد از برنامه های سفر وزاری گردشگری ایران و ونزوئلا خواهد بود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هدف از این برنامه حضور میهمانان خارجی در کرمان برای آشنایی بیشتر با جاذبه های گردشگری کرمان بویژه مرکز این استان است.

دکتر پورابراهیمی ابراز امیدواری کرد: با اتمام شیوع کرونا شاهد حضور گردشگران خارجی به ویژه کشورهایی مانند ونزوئلا که روابط سیاسی مطلوبی با ایران دارند در استان کرمان باشیم.

وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع از دکتر دشتی اردکانی رئیس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی دعوت شده به کرمان سفر کند و این فراکسیون نیز با ظرفیت های گردشگری استان کرمان بیش از پیش آشنا شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اقتصاد گردشگری به دلیل آسیب های شرایط شیوع کرونا نیازمند حمایت جدی است و امیدواریم با رفع محدودیت های کرونایی و حمایت های عملی دولت از مجموعه های آسیب دیده از استان کرمان و سراسر کشور شاهد خیزش مجدد فعالیت های این بخش مهم اقتصادی کشور باشیم تا بتوان در شرایطی که کشور به سمت کاهش درآمدهای نفتی حرکت می کند بخش گردشگری بتواند جایگزین مناسبی برای این مهم باشد.

وی ضمن تقدیر از استاندار کرمان در پیگیری موضوعات اقتصادی این استان ابراز امیدواری کرد: با اقدامات خوب در دستور کار دکتر زینی وند و توجه به بخش های اقتصادی مختلف از جمله صنعت، کشاورزی و گردشگری و پیگیری های استانی و ملی وی، شاهد ارتقا و بهبود شرایط معیشتی استان کرمان باشیم.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *