صنعت گردشگری

وبینار چشم انداز صنعت گردشگری در ایران برگزار شد

پنجمین دوره سلسله نشست‌های چشم انداز صنعت گردشگری در ایران با موضوع ظرفیت‌های گردشگری بیابان لوت توسط مرکز علمی فرهنگی کویر حوزه معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان کرمان و با همکاری انجمن حامیان بیابان لوت برگزار شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، این نشست که با حضور دکتر ذهاب ناظوری مدیر عامل انجمن حامیان بیابان لوت، محمد برشان محقق حوزه آب، قنات و سازه های تاریخی آب، همچنین ارتباط آنلاین با مهندس بابک رمضان دبیر اجرایی جمعیت زنان مبارزه با آلودگی محیط زیست برگزار شد.

این وبینار با هدف فرهنگ سازی و کمک به توسعه صنعت گردشگری کشور به صورت آنلاین برگزار شد.

یکی دیگر از اهداف این وبینار، آشنایی دانشجویان سراسر کشور با کویر شهداد بود تا زمینه ای برای جذب توریست و گردشگر در دوران پسا کرونا فراهم شود.

در این نشست تعدادی از دانشجویان در این وبینار شرکت کردند و نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

در این وبینار که به صورت زنده از شبکه فرهنگ ملی پخش شد، پتانسیل‌های گردشگری استان کرمان به ویژه کویر شهداد کرمان مورد بررسی و معرفی قرار گرفت و همچنین توضیحاتی در رابطه با تاریخچه قنات‌های شهداد ارائه شد.

گفتنی است: در این وبینار همچنین توضیحاتی در خصوص گردشگری الکترونیک که فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان راهبرد جدید توسعه و نشان توسعه یافتگی و نقطه عطفی در صنعت گردشگری است، بیان شد.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *