کاخ صفی‌آباد

کاخ صفی‌آباد بهشهر در اختیار وزارت گردشگری قرار گرفت

معاون عمرانی استاندار مازندران با تاکید بر ضرورت مرمت و بازسازی مجموعه‌های تاریخی در استان، گفت: کاخ صفی‌آباد بهشهر در اختیار وزارت گردشگری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  ساری ، مهدی رازجویان امروز در جلسه بررسی ساماندهی مجموعه تاریخی صفی‌آباد بهشهر، با اشاره به نقش مجموعه‌های تاریخی در توسعه صنعت گردشگری استان، اظهار داشت: مجموعه صفی‌آباد بهشهر ظرفیت بسیار بالایی برای جذب گردشگران دارد.

وی با تقدیر از همراهی و مساعدت وزارت اطلاعات، ادامه داد: با همراهی وزارت اطلاعات، مجموعه کاخ صفی‌آباد در اختیار وزارت گردشگری قرار گرفت تا احیا و ساماندهی آن انجام بگیرد.

رازجویان با بیان اینکه شهرداری بهشهر در راستای نصب دوربین و ایجاد راه دسترسی مناسب به مجموعه صفی‌آباد اقدامات جدی‌تری انجام دهد، ادامه داد: جهت تامین اعتبار مرمت و بازسازی مجموعه‌ تاریخی صفی‌آباد نیاز به همکاری سازمان برنامه و بودجه است.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر ضرورت مرمت و بازسازی مجموعه‌های تاریخی در استان، افزود: بازسازی بناهای تاریخی باید به شکل اصولی انجام شود.

رازجویان با تاکید بر اینکه راه دسترسی مردم به بناهای تاریخی باید امن و راحت باشد، تصریح کرد: توسعه صنعت گردشگری زمینه‌ساز توسعه بیشتر استان مازندران می‌شود.

وی با اشاره به افزایش سفر نوروزی هموطنان به استان مازندران نسبت به سال گذشته، افزود: اگر به درستی از ظرفیت و پتانسیل حضور گردشگران در استان استفاده شود، افزایش رونق کسب و کار را در پی خواهد داشت.

رازجویان با اشاره به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، اظهار داشت: مانع‌زدایی در صنعت گردشگری جهت افزایش ایجاد اشتغال، در سرلوحه کار اداره کل گردشگری و دیگر دستگاه‌های اجرایی مربوطه قرار بگیرد.

منبع:تسنیم

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *