هتل‌بوتیک

بهره‌برداری از اولین هتل‌بوتیک سیستان و بلوچستان

به گفته معاون گردشگری سیستان و بلوچستان اولین هتل‌بوتیک استان به‌زودی در ارگ سردار محمدحسین‌خان نارویی در شهرستان زهک به بهره‌برداری می‌رسد.

به ‌گزارش ایلنا، مجتبی میرحسینی (معاون گردشگری سیستان و بلوچستان) گفت: اولین هتل‌بوتیک استان به‌زودی در ارگ سردار محمدحسین‌خان نارویی در شهرستان زهک به بهره‌برداری می‌رسد.

میرحسینی اظهار کرد: به ‌زودی اولین هتل‌بوتیک استان در ارگ تاریخی سردار محمدحسین‌خان نارویی واقع در روستای قلعه‌نو شهرستان زهک راه‌اندازی می‌شود.

او افزود: این بنا با اعتباری بالغ‌بر ۲۱میلیارد ریال از سال گذشته مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته و قرار است تا پایان فروردین‌ماه امسال به بهره‌برداری برسد.

معاون گردشگری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: اجرای دیوار محوطه، اجرای کف‌سازی و محوطه‌سازی پشت ساختمان، اجرای آلاچیق‌ها، سرویس‌های بهداشتی، جداسازی دیوارهای محوطه ارگ و اجرای پله دسترسی به طبقه بالا از جمله اقداماتی است که در عملیات مرمت این بنا انجام شده است.

او بیان کرد: تعمیر، مرمت و تجهیز داخل ارگ، تجهیز اتاق‌های اقامتی، آشپزخانه، اتاق مدیریت، اتاق‌های فروش صنایع‌دستی و همچنین نصب در و پنجره فضاها، مرمت راه‌پله داخلی و اصلاح ارتفاع پله‌ها، محوطه‌سازی و اجرای پارکینگ در فضای پشت ارگ و… از جمله اقدامات در دست انجام است.

میرحسینی خاطرنشان کرد: بوتیک‌هتل، مکان اقامتی است که تاریخ، سنت و فرهنگ غنی منطقه را به‌نمایش می‌گذارد. این هتل‌ها در میان گردشگران خارجی محبوبیت بیشتری دارند و به‌عنوان جاذبه‌های توریستی در نظر گرفته می‌شوند.

منبع:ایلنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *