لوفت‌هانزا

لوفت‌هانزا هتل‌های فرودگاهی را برای اقامت کروی پروازی خود برگزید

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات اعلام کرد: برای نخستین بار شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا از بین سه هتل برتر پنج ستاره در تهران، پس از دو ماه بازرسی تخصصی، هتل‌های فرودگاهی را برای اقامت کروی پروازی خود برگزید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام  روابط عمومی گروه مالی گردشگری، سمانه یوسفی گفت: با انعقاد قرارداد بین شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات و شرکت هواپیمایی لوفت هانزا، از این پس شرکت مذکور برای اقامت کروی پروازی خود از هتل های فرودگاهی استفاده می کند.

وی افزود: همچنین هتل‌های فرودگاهی به دلیل رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی درخصوص مقابله با کرونا و همچنین انجام تبلیغات مفید و موثر در ایام نوروز امسال نسبت به سال گذشته، مورد استقبال چشمگیر مسافران فرودگاه امام خمینی(ره) قرار گرفت.

یوسفی ادامه داد: مسافران پروازهای فرودگاه امام(ره) با وجود تعداد پایین پروازها، نوروز امسال هتل های فرودگاهی را به عنوان مکانی برای حفظ آرامش و دارا بودن امنیت برای گذراندن ساعات قبل و یا بعد از پرواز خود انتخاب کردند که این موضوع منجر به افزایش ضریب اشغال هتل نسبت به نوروز سال گذشته شد.

وی تصریح کرد: هتل‌های فرودگاهی به علت نزدیکی به درگاه خروجی کشور و رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح مطلوب، مکان مناسبی برای ورود مسافر به حساب می آید؛ لذا وفور رفت و آمدها نشان دهنده جریان خون تازه در ضریب اشغال هتل‌های فرودگاهی است.

یوسفی افزود: شرکت آریازیگورات علاوه بر لوفت هانزا با چند شرکت دیگر هواپیمایی معتبر نیز مذاکره کرده که این شرکت‌ها نیز به دلیل نزدیک بودن هتل‌های “ایبیس” و “نووتل” به فرودگاه بین‌المللی امام (ره)، هتل‌های فرودگاهی را برای اقامت کروی پروازی خود انتخاب کرده یا در حال برنامه‌ریزی در این زمینه هستند.

وی ضمن تشکر از همکاری شرکت شهر فرودگاهی با هتل‌های فرودگاهی گفت: با برگزاری جلسات مستمر با مسئولان شهر فرودگاهی با هم‌افزایی (سینرژی) بوجود آمده، تبلیغات محیطی پیرامون هتل و در پایانه اصلی فرودگاه بین المللی امام (ره) صورت پذیرفت که در نظرسنجی‌ از مسافران هتل فرودگاهی، تمام کسانی که از فرودگاه امام (ره) به هتل آمده بودند، اذعان داشتند که تبلیغات صورت گرفته پیرامون فرودگاه در انتخاب این هتل موثر بوده است.
شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات وابسته به شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) از زیرمجموعه های گروه مالی گردشگری است.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *