گردشگری هوایی

زیرساخت‌های گردشگری هوایی در لرستان فراهم شود

نائب رئیس اتاق بازرگانی لرستان با اشاره به ظرفیت‌های استان در زمینه گردشگری هوایی، گفت: لازم است جهت جذب سرمایه‌گذار در این صنعت زیرساخت‌های مورد نیاز فراهم شود.

محمد خاکی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ظرفیت لرستان در زمینه ایجاد صنعت گردشگری هوایی، اظهار کرد: تاکنون جلسات زیادی در این زمینه برگزار شده و از فعالان حوزه گردشگری و علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این بخش دعوت به عمل آمده است.

وی با اشاره به انجام مطالعات تخصصی در قالب کمیسیون گردشگری استان، عنوان کرد: تاکنون طرح توجیهی راه‌اندازی صنعت گردشگری هوایی در استان تهیه و ارائه شده است.

خاکی ادامه داد: دنبال جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری هوایی در لرستان هستیم که از این طریق بتوانیم گامی مؤثر جهت ارتقاء اقتصاد استان برداریم.

نائب رئیس اتاق بازرگانی لرستان بیان کرد: لرستان در حوزه گردشگری مزیت‌های بسیار خوبی دارد و راه‌اندازی صنعت گردشگری هوایی در استان می‌تواند آینده خوبی به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به ضرورت فراهم کردن زیرساخت‌های موردنیاز این صنعت، تصریح کرد: سرمایه‌گذار جایی می‌رود که زیرساخت‌ها فراهم باشد، لذا ما باید ابتدا تجهیزات و زیرساخت‌های مورد نیاز این صنعت گردشگری را فراهم کنیم.

خاکی با تأکید بر اهمیت امنیت پروازهای هوایی، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم در نقاطی با طبیعت زیبای استان و بر طبق مقررات این طرح را در لرستان راه‌اندازی کنیم.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *