رونق صنعت گردشگری

رونق گردشگری در گرو حمایت بخش‌خصوصی است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان به تقویت و رونق صنعت گردشگری با اشاره به لزوم حمایت از بخش خصوصی در بخش گردشگری عنوان کرد و گفت: امیدواریم با همکاری ارگان‌های ذی ربط بتوانیم حمایت‌های لازم را با توسعه زیرساخت‌های این طرح بعمل آوریم.

یعقوب گویلیان در بازدید از زیرساخت‌های گردشگری در روستای نگل اظهار کرد: این طرح در زمینه گردشگری تفریحی خدمات ارائه خواهد داد و دارای بخش‌هایی از جمله، پل معلق شیشه‌ای بە طول ٤٥٠ متر، جامپینگ بە ارتفاع ٨٨ متر، ایگل زیپ بە طول ٤٥٠ متر،  زیپلاین بە طول ٣٧٠ متر، سوینگ و رافتینگ بەطول ٤ کیلومتر است.

وی ادامە داد: این طرح در قالب شرکت گردشگری پل میرخان نگل اجرا می‌شود و بخش‌های دیگری از جمله، رستوران، آلاچیق، شهربازی و ۸ واحد اقامتی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان به تقویت و رونق صنعت گردشگری با اشاره به لزوم حمایت از بخش خصوصی در بخش گردشگری عنوان کرد: امیدواریم با همکاری ارگانهای ذی ربط بتوانیم حمایت‌های لازم را با توسعه زیرساخت‌های این طرح بعمل آوریم.

در ادامه فرماندار شهرستان سنندج با بررسی بخش های مختلف این طرح با مجری و سرمایه گذار آن پیرامون شیوه‌های حمایت از طرح گفتگو کردند و مقرر شد نهایت همکاری و تسهیل در روند اجرای این طرح با همکاری ادارات ذیربط بعمل آید.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *