موزه لوور

موزه لوور را آنلاین بگردید و لذت ببرید!

بدون شک پاریس شهر عجایب و از تماشایی‌ترین مکان‌های دنیاست که هر چندبار آن را ببینید، از زیبایی‌هایش سیر نمی‌شوید. اما در میان این حجم از زیبایی و جذابیت، موزه لوور جایگاه دیگری در پاریس دارد. لوور بزرگترین گنجینه هنری و تاریخی دنیاست که با تماشای آن در میان قرن‌ها هنر، فرهنگ و زیبایی غرق می‌شوید.

 موزه لوور بی‌نظیر آنقدر بزرگ است که باید زمان زیادی را برای بازدید و قدم زدن در آن صرف کنید.

بسیاری از اوقات شرایط سفر به پاریس و تماشای شکوه لوور از نزدیک ممکن نیست. سوال اصلی اینجاست که چطور می‌توانیم در لوور و میان زیباترین آثار تاریخی جهان بگردیم؟ یا چگونه می‌توانیم بدون بلیط هواپیما پاریس همراه با عزیزانمان موزه لوور پاریس را ببینیم و به هر کدام از آثار، تا جایی که دلمان می‌خواهد نگاه کنیم؟

شاید بسیاری از شما ندانید که در هر نقطه از جهان که باشید، تماشای موزه لوور و گشت‌وگذار در آن به راحتی آب خوردن است.

در این مطلب از فلایتیو قصد داریم راه‌های تماشای آنلاین لوور و لذت بردن از آن را به شما معرفی کنیم. اگر دوست دارید این موزه تاریخی و مشهور جهانی را ببینید و از دیدن زیبایی‌هاش لذت ببرید، در ادامه با ما همراه باشید:

موزه لوور کجاست؟

این موزه آنچنان مشهور و محبوب است که کمتر کسی را پیدا می‌کنید که آن را نشناسد و یا نداند که لوور در کدام بخش از جهان قرار گرفته است!

این موزه، در پایتخت فرانسه، یعنی پاریس و میان دو خیابان معروف ریوولی و سن قرار گرفته است. محبوبیت لوور باعث شده که هر ساله گردشگران زیادی از سراسر جهان، به آنجا سفر کنند و یا این موزه بی‌نظیر را به صورت آنلاین ببینند. وسعت موزه لوور بسیار زیاد است و آنطور که تخمین زده‌اند، اگر برای تماشای هر اثر تاریخی یا هنری، فقط ۱۰ ثانیه زمان بگذارید، برای تماشای کامل لوور باید حدود ۹۶ ساعت زمان صرف کنید.

تماشای آنلاین موزه، امکان جذابی است که می‌توانید به راحتی در هر کجا که هستید، با هر کسی که دوست دارید و هر چند ساعت که وقت دارید، آن را انجام دهید.

چگونه موزه لوور را آنلاین تماشا کنید؟

اگر تا چند سال پیش به آدم‌های عاشق موزه‌گردی و تماشای زیبایی‌های تاریخی، گفته می‌شد که می‌توانید لوور را آنلاین ببینید، باور نمی‌کردند! اما امروزه تماشای موزه لوور و چرخیدن در میان تالارها و مجموعه‌های بی‌نظیر آن، فقط با یک گوشی موبایل یا لپ‌تاپ و یک خط اینترنت از هر جای دنیا به سادگی امکان‌پذیر است. اما باید پرسید از چه راه‌هایی می‌توان موزه لوور پاریس را به شکل رایگان و آنلاین دید و لذت برد؟

۱. وبسایت موزه لوور

موزه لوور در وبسایت اختصاصی خودش، امکاناتی را در اختیار گردشگران مجازی قرار می‌دهد که می‌توانند به کمک آن، همه قسمت‌ها را به صورت آنلاین تماشا کنند.

در این وبسایت، می‌توانید همه چیز را به صورت ۳۶۰ درجه ببینید و هر چقدر که دوست دارید، روی آثار تاریخی و هنری تمرکز کنید. نکته جذاب درباره تور مجازی تماشای لوور، رایگان بودن آن است. به این شکل می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، یکی از بزرگترین گنجینه‌های بی‌نظیر دنیا را ببینید! در در وبسایت موزه لوور پاریس یک نقشه تعاملی هم وجود دارد که به شما کمک‌ می‌کند، تماشای موزه را از هر نقطه‌ای که دوست دارید آغاز کنید. همه چیز برای یک گشت‌وگذار ماجراجویانه و متفاوت در قلب لوور فراهم است. فقط کافیست اینترنتتان را روشن کنید و به تماشای زیباترین مکان جهان بنشینید!

۲. تماشای لوور با Google Art & Culture

شاید بتوان گفت بهترین مرجع بازدید از موزه‌های جهان، به‌ویژه موزه بی‌نظیر لوور، گوگل است! شرکت گوگل در سال ۲۰۱۱ خلاقیت جدید و پرطرفداری را با همکاری موزه‌های دنیا آغاز کرد که همه افراد می‌توانستند با وارد شدن به آن، موزه دلخواهشان را تماشا کنند. تماشای آنلاین لوور با بخش فرهنگ و هنر گوگل برای هر کسی که به موزه‌گردی و قدم زدن میان سالن‌های پر از آثار تاریخی و هنری دارد، امکان‌پذیر است. برای این کار فقط کافیست وارد Google Art & Culture شوید و تماشای موزه لوور را انتخاب کنید. همین حالا در کنار خانواده، دوستان و عزیزانتان بنشینید و در یک عصر زیبای بهاری، در لوور قدم بزنید.

منبع:ایرنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *