تاجیکستان

وزیر کشور تاجیکستان وارد شیراز شد

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، رمضان رحیم‌زاده شامگاه چهارشنبه ۱۲ خردادماه ۱۴۰۰ در فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز مورد استقبال رسمی عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس قرار گرفت.

وزیر کشور تاجیکستان را در این سفر هیاتی از این کشور و همچنین  بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور همراهی می‌کنند.

استاندار فارس در سخنانی در حاشیه آیین استقبال از وزیر کشور تاجیکستان با اشاره به هم زبانی و پیشینه مشترک فرهنگی و تمدنی مردم دو کشور ، این سفر را در راستای توسعه همکاری‌ها دانست.

رحیمی اظهار کرد: «استان فارس و کشور تاجیکستان در زمینه‌های توریستی، صنعتی، معادن و کشاورزی می توانند همکاری مشترک داشته باشند و این سفر می‌تواند به توسعه همکاری‌ها منجر شود.»

استاندار فارس گفت: «وزیر کشور تاجیکستان در سفر به این استان از برخی آثار فرهنگی ، تاریخی و گردشگری شیراز بازدید می‌کند.»

رمضان رحیم‌زاده وزیر کشور تاجیکستان بامداد سه‌شنبه ۱۱ خردادماه جاری با هدف گفت و گو و رایزنی درخصوص مسائل دو جانبه ایران و تاجیکستان و مبارزه با تروریسم و افراط‌‌ گرایی وارد تهران شد.

وزیر کشور تاجیکستان در راستای آشنایی با فرهنگ مردم استان فارس و شیراز و توسعه گردشگری از مجموعه فرهنگی تاریخی آرامگاه حافظ و مجموعه جهانی تخت جمشید و نقش رستم بازدید می‌کند.

منبع:میراث آریا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *