صنعت گردشگری

نفس های صنعت گردشگری بر اثر کرونا به شماره افتاده است

سرمایه گذار منطقه نمونه گردشگری سردابه گفت: بیماری کرونا صنعت گردشگری را در اردبیل با چالش جدی مواجه کرده است طوری که نفس های این صنعت بر اثر کرونا به شماره افتاده است.

هوشنگ سلمان زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا تعدادکثیری از هتل ها، آبدرمانی ها، مجتمع های توریستی، تفریحی و سایر خدمات خرد و کلان مرتبط با صنعت گردشگری شهرستان اردبیل نفس هایشان به شماره افتاده است.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر سرمایه گذاری های خوبی در گردشگری سردابه انجام شده است، اضافه کرد: دولت در ۱۵ ماه درگیری کشور با بیماری همواره سنگ زیرین کرونا در کشور را مردم قرار داده و ملت بسان ضربه گیر سوءمدیریت ها کارکرد داشته است.

سلمان زاده با بیان اینکه بی تدبیری مشهود مدیریت کرونا در کشور و علی التخصیص در استان، چالش صنعت توریسم اردبیل را عمیق تر و بحرانی تر کرده است، ادامه داد: دولت باید به فریاد سرمایه گذاران حوزه گردشگری اردبیل بشتابد.

سرمایه گذار منطقه نمونه گردشگری سردابه با بیان اینکه کرونا دیگر رمقی برای فعالان صنعت گردشگری باقی نگذاشته است، ادامه داد: تعدیل نیرو و تعطیلی واحدهای گردشگرپذیر و سوت و کوری و فلج کلی سردابه در حال رویت است.

سلمان زاده اضافه کرد: سرمایه گذاران خواستار دست یاری دولت در زمینه عدم دریافت مالیات، عدم دریافت تعرفه های آب، برق، گاز، تلفن و ارائه تسهیلات ارزان قیمت هستند تا بتوانند دوام بیاورند و از دوران کرونایی عبور کنند.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *