آببندان

مازندران دارای ۱۰۰ آببندان با ظرفیت گردشگری است

استاندار مازندران گفت: مازندران دارای ۱۰۰ آببندان با ظرفیت گردشگری است.

احمد حسین زادگان در جلسه ستاد تسهیل سرمایه گذاری و رفع موانع تولید با اشاره به اینکه شرکت سرمایه گذاری شاهد یک فرصت عظیم جهت توسعه اقتصادی استان است، گفت: درآمدزایی پایدار برای خانواده شهدا به عنوان سهامداران اصلی شرکت شاهد، از اهدافی که در این سرمایه گذاری ها صورت می پذیرد.

استاندار مازندران با اشاره به نامگذاری سال به تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها از سوی مقام معظم رهبری، گفت: مانع زدایی به معنای حذف بوروکراسی های زائد و غیرضرور و حمایت همه جانبه از سرمایه گذار و تولیدکننده است.

وی ادامه داد: عملیات ساخت شهرک کشاورزی بهدشت در نور آغاز شده، شهرک کشاورزی بهدشت نور در حقیقت مجموعه ای از تولیدات محصولات کشاورزی شامل دام، طیور، گل و گیاه و غیره است که هیچ آسیبی به محیط زیست و بهداشت این منطقه نمی رساند.

حسین زادگان با بیان اینکه بنا داریم در چند نقطه دیگر از استان، چنین شهرکی توسط شرکت سرمایه گذاری شاهد ایجاد کنیم، گفت: این شرکت در بخش گردشگری در پشت سدها تمایل به سرمایه گذاری دارد که از دو جهت مطالعه و معرفی شد.

استاندار مازندران افزود: ما در استان بالغ بر۱۰۰ آببندان که ظرفیت تبدیل به فضای گردشگری را دارند شناسایی کردیم و امروز شرکت شاهد با بازدید از برخی از آنها اعلام سرمایه گذاری کرده است.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *