محلات

توقف فعالیت یک تور غیرمجاز گردشگری در محلات

رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان محلات گفت: از فعالیت یک تور فاقد مجوز در شهرستان محلات جلوگیری شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی و گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، مهدی لعل بار در این‌ اظهار کرد: این تور غیر مجاز که بدون رعایت ضوابط و مقررات و مجوزهای قانونی اقدام به برگزاری تور به سراسر کشور می کرد شناسایی و از فعالیت آن جلوگیری و پرونده فرد متخلف به مراجع قانونی برای پیگیری ارسال شد.

رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان محلات افزود: برگزاری هرگونه تور گردشگری باید توسط شرکت‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری دارای مجوز و زیرپوشش اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود.

لعل بار ادامه داد: از تمام گردشگران درخواست داریم برای حفظ سلامت خود، تورهای گردشگری غیرمجاز را همراهی نکنند و مردم استان نیز برای استفاده از خدمات مسافرتی فقط به دفاتر مجاز مراجعه کنند و از ثبت نام نزد افرادی که به صورت شخصی اقدام به ثبت نام می‌کنند خودداری کنند.

رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان محلات ادامه داد: به منظور جلوگیری از بروز هرگونه مشکل، لازم است متقاضیان به این دفاتر مراجعه و علاوه بر ثبت نام و استفاده از خدمات قانونی، قرارداد مربوطه را تکمیل کنند چراکه با عقد قرارداد، مسافر تحت پوشش بیمه و تحت نظارت‌های ارگان‌های مرتبط قرار می‌گیرد.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *