گردشگری

فراخوان جذب ایده و استارتاپ‌های گردشگری، صنایع‌دستی و میراث‌فرهنگی

شرکت حامیان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ایران با انتشار نخستین فراخوان جذب ایده و استارتاپ در حوزه‌های گردشگری، صنایع‌دستی و میراث‌فرهنگی اعلام کرد: مهلت ارائه و ثبت طرح‌ها تا ۱۵ شهریور۱۴۰۰ تعیین شده است.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از میراث آریا، مدیرعامل شرکت حامیان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ایران گفت: مرکز نوآوری و فناوری صنایع‌دستی و گردشگری با امضای تفاهم‌نامه با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت حامیان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران راه‌اندازی شده است.

امیرمهدی طاهری‌فر افزود: این‌ مرکز و شتاب‌دهنده سیکلوترون که ذیل آن وظیفه شتاب‌دهی به استارتاپ ها وایده‌های نوآورانه و خلاقانه را عهده‌دار است با شناخت دقیق و صحیح نیاز جامعه و علاقه‌مندان متناسب با پیشرفت‌های دانش محور سایر صنایع نو و همگام با دنیا به‌ منظور آینده‌سازی کسب‌وکارها در بخش‌های گردشگری و صنایع‌دستی ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: در این مرکز فرآیند تبدیل شدن ایده یا استارتاپ به کسب‌وکار تسریع و به عبارت دیگر شتاب‌دهی می‌شود. این فرآیند شامل ارزیابی و انتخاب، مشاوره، آموزش، راهبری، حمایت‌های مالی، در اختیار قراردادن فضای اداری، جذب سرمایه و تجاری‌سازی در فصای کاملا فعال، پرانرژی و پرنشاط است.

او افزود: به منظور آغاز عملیات اجرایی راه‌اندازی مرکز نوآوری و فناوری صنایع‌دستی و گردشگری، فراخوان نخستین مرحله از جذب ایده‌ها واستارت‌آپ‌های علاقه‌مند منتشر شد.

مدیرعامل شرکت حامیان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ایران عنوان کرد: متقاضیان باید برای ثبت درخواست به سایت شتاب‌دهنده سیکلوترون  مراجعه و فرم‌های مربوطه را تکمیل کنند همچنین مهلت ارائه ثبت درخواست تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ تعیین شده است. پس از دریافت درخواست‌ها و انجام ارزیابی، طرح‌های منتخب تحت حمایت مرکز قرار خواهند گرفت.

منبع:ایرنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *