ترمینال مسافربری صفه اصفهان

ترمینال مسافربری صفه اصفهان

ترمینال مسافربری صفه اصفهان با وسعت 45 هزار متر مربع، زيربنای ۱۲۰۰۰ متر مربع و 10000 متر مربع فضای سبز- بعد از ترمینال کاوه، بزرگترین پایانه ی مسافربری در شهر اصفهان است. این ترمینال در خرداد ماه ۱۳۷۰توسط رياست محترم جمهوری وقت افتتاح شد. ترمینال صفه در جنوب این شهر و در ابتدای جاده ی اصفهان به شیراز واقع شده است؛ از این رو اگر قصد دارید تا به شهرهای جنوبی کشور سفر کنید، بهتر است بلیت خود را از این پایانه خریداری  نمایید.

بطور متوسط روزانه حدود 100000 نفر مسافر از ترمینال صفه به مسافرت می روند.

از مهمترین شرکت های مسافربری مستقر در ترمینال مسافربری صفه می توان به شرکت های مسافربری رویال سفر، سیر و سفر، گیتی پیما، ترابر بی تا، میهن نور، تک سفر، آسیا سفر، پیک صبا، ایران پیما، لوان نور، میعاد تلاش، پیک متعمد اصفهان و جهان گشت مهر اصفهان سیر اشاره کرد. اتوبوس های این شرکت های مسافربری در تمام ساعات روز به مقصد شهرهای مختلف کشور حرکت می کنند و یا مسافران را از سایر نقاط کشور به شهر اصفهان می رسانند.

با توجه به اینکه ترمینال مسافربری صفه در طول شبانه روز پذیرای هزاران مسافر ورودی و خروجی است، امکانات رفاهی مناسبی در آن در نظر گرفته شده است. از جمله ی این امکانات رفاهی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • هتل دو ستاره همام اصفهان واقع در طبقه ی فوقانی ساختمان ترمینال صفه با 20 واحد اقامتی
  • رستوران
  • خدمات تاکسی و تاکسی تلفنی
  • ایستگاه اتوبوس شهری
  • نمازخانه
  • چندین باب فروشگاه عرضه کننده ی مواد غذایی، صنایع دستی و فروش سوغات

ترمینال مسافربری صفه اصفهان

 

از دیگر امکانات رفاهی و تفریحی در ترمینال مسافربری صفه می توان به شهربازی سرپوشیده ی شهر عجایب به همراه سینما واقع در طبقه ی زیرین و باغ بانوان صدف واقع در ضلع جنوبی ترمینال اشاره کرد.

 

آدرس ترمینال صفه: اصفهان، ابتدای جاده اصفهان به شیراز

تلفن: 36732751-031

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *