میدان شهید بهشتی

میدان شهید بهشتی قطب فرهنگی و گردشگری تبریز می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با افتتاح پروژه‌ی میدان شهید بهشتی، این پروژه تبدیل به قطب فرهنگی، مذهبی و گردشگری تبریز خواهد شد که شهروندان تبریزی اثرات این افتتاح را مشاهده و از این نعمت بهره‌مند خواهند شد.

حجت‌الاسلام رسول برگی در جریان بازدید از میدان شهید بهشتی تبریز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تلاش می‌کنیم این پروژه به بهترین شکل ممکن تکمیل و در اختیار شهروندان و میهمانانی که بعد از کرونا به تبریز سفر خواهند کرد، گذاشته شود.

وی ادامه داد: مطابق گزارشی که از پیمانکار پروژه و سرپرست شهرداری تبریز اخذ شد، تلاش می‌کنیم این پروژه را با همکاری شورای شهر تا نیمه اول مهرماه تکمیل کرده و وعده‌ی افتتاح آن محقق شود.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اشاره به تداوم عملیات اجرایی این پروژه در ایام کرونایی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت کرونایی، رکود اقتصادی حاکم بر جامعه و ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، مجموعه‌ی اقدامات عمرانی در این پروژه رضایت‌بخش است و تلاش می‌کنیم که عملیات عمرانی آن تسریع یابد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری کلانشهر تبریز،  برگی در پایان یادآور شد: محله‌ی خیابان‌ یکی از قدیمی‌ترین محلات تبریز است و در واقع تبریز را با محله خیابان می‌شناسند و مسجد کریم‌خان نیز از قرون گذشته قطب فرهنگی و مذهبی این منطقه بوده است و مردم تبریز نیز سالهاست که منتظر افتتاح این پروژه هستند که با اتمام عملیات عمرانی آن، زیبایی و آبادانی شهر افزایش می‌یابد.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *