سمنان

بازدید 240 هزار گردشگر داخلی و خارجی از جاذبه‌های استان سمنان

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از انجام بیش از یک هزار بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان در 6ماهه نخست امسال خبر داد.

محمد طاهریان روز چهارشنبه 28 مهر ماه 1400 با اعلام این خبر از بازدید 240 هزار و 469 گردشگر داخلی و خارجی از جاذبه‌های استان سمنان خبر داد و اظهار کرد: بسترسازی برای افزایش سفرها و ماندگاری مسافران به رونق این صنعت در استان کمک می کند.

وی ادامه داد: یک هزار و 51 بازدید از تأسیسات و مراکز گردشگری از جمله هتل‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و سنتی، رستوران‌ها، سفره‌خانه‌های سنتی، دفاتر خدمات مسافرتی، مناطق نمونه گردشگری، خانه مسافرها، مراکز تفریحی و … انجام شد.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: با توجه به شیوع کرونا میزان بازدیدها نسبت به گذشته افزایش یافته و بر این اساس تا کنون 26 مورد تذکر و 24 مورد اخطار به تأسیسات گردشگری داده شده و این بازدیدهای نظارتی منجر به تعطیلی 3 واحد گردشگری شد.

طاهریان ادامه داد: بر اساس این بازدیدهای نظارتی 5 واحد گردشگری نیز مورد تشویق قرار گرفتند.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان از بازدید 240 هزار و 469 گردشگر داخلی و خارجی از جاذبه‌های استان سمنان در شش ‌ماهه نخست امسال نیز خبر داد و افزود: این استان از پتانسیل بالایی در حوزه صنعت گردشگری برخوردار است.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *