کلیبر

کلیبر قطب گردشگری کشور می شود

مسئولان گردشگری آذربایجان شرقی تلاش دارند تا با معرفی کلیبر به عنوان پدیده گردشگری، آن را به قطب گردشگری کشور معرفی کنند.

به گزارش همشهری آنلاین، کلیبر با قرار گرفتن در قلب جنگل‌های ارسباران و با داشتن جاذبه‌های متعدد گردشگری در سال‌های اخیر مورد توجه گردشگران بیشتری قرار گرفته است و علاوه بر فصل بهار و تابستان در روزهای تعطیل پاییز هم میزبان گردشگران زیادی است و هتل‌های این منطقه تا ۸۰ درصد ظرفیت پذیرای گردشگران هستند.

معاون گردشگری آذربایجان‌شرقی از توسعه برنامههای معرفی و جذب گردشگر با محوریت بخش خصوصی و معرفی جنبه های ناشناخته این منطقه خبر داد و گفت: تنها راه توسعه همه‌جانبه شهرستان کلیبر،  صنعت گردشگری است و مسئولان در این زمینه همگام هستند.

علیرضا بایرام‌زاده گفت: فعالان گردشگری آذربایجان‌ شرقی در تلاش هستند تا جایگاه گردشگری استان را در سطح ملی به دست آورند، زیرا استان با همه ظرفیت‌ها و جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، صنعتی و سلامت در کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

معاون گردشگری آذربایجان‌شرقی افزود: آذربایجان‌شرقی  باید در حوزه گردشگری به جایگاه ۳استان برتر گردشگری کشور برسد. همچنین در بین شهرستان‌های استان،  کلیبر در حوزه گردشگری جزو شهرستان‌های برتر استان است.

وی ادامه داد: معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های گردشگری، طبیعی، تاریخی  و خوردنی‌های شهرستان کلیبر در داخل و خارج از کشور مهم و گامهای مهمی در این زمینه برداشته شده است.

وی  گفت: باید دستگاه‌ها همکاری کنند و برای بازاریابی و تبلیغات شهرستان کلیبر بیش از این‌ وقت و هزینه بگذاریم تا بتوانیم کلیبر را به جایگاه واقعی نگین گردشگری آذربایجان‌شرقی برسانیم.

منبع:همشهری

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *