تله کابین

احداث تله کابین در ملحمدره منتظر نهایی شدن طرح جامع اسدآباد

شهردار اسدآباد با بیان اینکه بافت روستای ملحمدره بسیار خوبی برای احداث تله کابین دارد، گفت: با نهایی شدن طرح جامع شهر اسدآباد احداث تله کابین در این منطقه با کمک سرمایه گذار بخش خصوصی امکان پذیر خواهد شد.

شاهین کلانتری در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه برای تحقق این امر از جوانان و نخبگان شهر استفاده خواهیم کرد،اظهار کرد: برای پیاده کردن طرح توسعه شهر از یک تیم تشکیل شده از جوانان و نخبگان شهر خواهیم خواست که برخی از پروژه ها را طراحی و به ما اعلام کنند و با این برنامه های  طراحی و اعلام شده طرح توسعه شهر را طبق زمانبندی پیاده و اجرا خواهیم کرد.

ملحمدره در طرح جدید جامع اسدآباد به منطقه شهری اسدآباد اضافه می‌شود

وی در ادامه با بیان اینکه روستای ملحمدره با نظر ویژه دولت منطقه گردشگری اسدآباد شده و قرار است در طرح جامع ۱۴۰۰ جزو شهر اسدآباد دیده شود، افزود: در حال حاضر طرح جامع ۱۴۰۰ شهر اسدآباد تصویب شده اما به دلیل برخی ایرادات فعلا نهایی نشده که در صورت نهایی شدن طرح جامع ، ملحمدره به عنوان منطقه گردشگری در طرح جامع شهر آمده و به منطقه شهری اسدآباد اضافه خواهد شد و این منطقه جزو محدوده گردشگری ویژه شهر اسدآباد می شود.

کلانتری بنگر با تاکید بر اینکه بافت روستای ملحمدره معروف به ماسوله غرب کشور شرایط بسیار خوبی را  برای احداث تله کابین دارد،تصریح کرد:با نهایی شدن طرح جامع ۱۴۰۰ شهر اسدآباد و لحاظ شدن ملحمدره به عنوان بافت گردشگری شهر در طرح جامع اجرای احداث تله کابین در این منطقه با کمک سرمایه گذار بخش خصوصی امکان پذیر خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سرمایه گذار بخش خصوصی نیز برای اجرای طرح اعلام آمادگی کرده است،خاطر نشان کرد: قطعا در سال ۱۴۰۱  طرح جامع شهری جدید شهر اسدآباد نهایی خواهد شد ضمن اینکه طرح جامع شهری اسدآباد برای اجرای پروژه های عمومی شهری  بسیار مهم و ضروری به شمار می‌رود.

وی خاطر نشان کرد:شهر اسدآباد نیازمند ایجاد یک فضای گردشگری برای شهروندان اسدآبادی است و ایجاد منطقه گردشگری در ملحمدره به عنوان بافت گردشگری شهر در صورت نهایی شدن طرح جامع شهری ضروری بوده و لازم است اجرا شود.

کلانتری بنگر یاد آور شد:ایجاد پیست دوچرخه،ایجاد بلوار،تکمیل خیابان منتهی شده به ملحمدره از دیگر برنامه‌هایی است که برای مسیر و خیابان منتهی به این بافت گردشگری پیش بینی شده که با نهایی شدن طرح جامع و طبق زمانبندی نسبت به این برنامه ها اقدام خواهد شد ضمن اینکه همه این برنامه ها در کوتاه مدت امکان پذیر نیست و نیازمند زمان و اعتبار خواهد بود.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *