سفر ارزان

ارائه بسته‌های مختلف سفر ارزان قیمت برای نوروز

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از اقبال مردم به سفر و ارائه بسته‌های مختلف سفر و سفرهای ارزان قیمت برای نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید عزت‌الله ضرغامی (وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی) در حاشیه مراسم گشایش پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی با اشاره به آنکه کرونا سبب آسیب‌های فراوان به صنعت گردشگری شده است درخصوص  برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای سفرهای نوروزی گفت: با توجه به آنکه امسال با تقاضای بسیار  زیاد در حوزه سفر و اقبال مردم از سفر روبه‌رو هستیم از این رو یکی از ماموریت‌های اصلی استانداران را هماهنگی و ایجاد تسهیلات برای مردم و مسافران در ایام نوروز مطرح کردیم. به نظر می‌رسد امسال اقبال مردم به سفر بیشتر از گذشته است.

او ادامه داد: دوشنبه در جلسه با استانداران این موضوع مطرح خواهد شد و در ستاد نوروزی وزارتخانه هم در مورد مراکز اقامتی، تاریخی و میراث‌فرهنگی هماهنگی‌هایی انجام شده. در نظر داریم برای نوروز و سفرهای پیش رو، بسته‌های مختلف سفر و سفرهای ارزان قیمت را ارایه دهیم. گردشگری حق همه است و همه باید بتوانند از امکان سفر ارزان قیمت بهره ببرند.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به ورود گردشگران در دوران پساکرونا گفت: ایران زیباترین و امن‌ترین مکان‌ برای گردشگری است. این روزها با ایران هراسی روبه رو هستیم چراکه تبلیغات منفی شبکه‌های معاند باعث ذهنیت منفی در گردشگران خارجی شده است، در حالی که هرکس به این کشور می‌آید، نگاهش نسبت به آن تغییر می‌کند.

به گفته ضرغامی، وزارتخانه میراث و گردشگری موفق‌ترین دستگاه در اجرایی کردن تبصره ۱۸ بوده است. چنانکه پیش از شروع جلسه هیئت دولت انتقادات شدیدی بر رفتار شوراهای برنامه‌ریزی در استان‌ها در زمینه تخصیص وام وجود داشت و رئیس جمهوری تذکر جدی داد که شورای برنامه‌ریزی به هیچ وجه سخت‌گیری نکند و این کار تسریع یابد.

او همچنین از صحبت‌هایی با وزیر صمت درخصوص ادغام مرکز ملی فرش خبر داد.

منبع:ایلنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *